Opinia nr 12143
działalność tego serwisu to jak nocny koszmar. Żeby ktoś podniosł słuchawkę trwa tyle, że czasami prędzej będzie pofatygować się osobiście, co z resztą polecam, poniewaz panienki przez telefon są nieuprzejme, udzialają nieprawdziwych informacji, kłamią na temat terminów, zasłaniają sie procedurami bez najmniejszego zainteresowania sprawą i generalnie przypomina to trochę Błękitna linię TP SA, gdzie człowiek odbijał się od niekompetencji i niechęci jak od ściany. Oddałem do naprawy odkurzacz z uszkodzonym włącznkiem, - zgłosiłem typ i model urządzenia, żeby zamówić część, po czym okazało się po czterech tygodniach od pierwszej rozmowy, że część przyjechała ... tylko że inna. Dzisiaj mamy 22.12, czyli jeden dzień do świąt, a my porządki przedświąteczne robimy odkurzaczem ... samochodowym (i tak od miesiąca). obiecano mi interwencyjną naprawę tymczasową, a technik obiecał dzwonić trzy dni temu - milczy do dzisiaj; nawet mi sie nie chce tam dzwonić. Mam nadzieję, że ta firma ma jakiegoś szefa, który moze kiedyś trafi na ten i powyzsze komrntarze, bo warto zeby wiedział jaką markę wyrabia mu ta zgraja ignorantów opłacanych z jego przychodu. Dobrze radzę - omijajcie szerokim łukiem !!!
Dodane przez: km
Pozostałe opinie MK Service Autoryzowane Centrum Serwisowe Candy, Hoover, Indesit Ariston, Samsung: