|
|
Opinia nr 48488
Szczerze mówiąc nie wiem dlaczego jest to autoryzowany serwis SAMSUNGA. Zlecają podwykonawstwo jakiejś firmie, która nie zna się na rzeczy. Pralkę odebrano ode mnie w połowie grudnia 2013, obiecując naprawę za tydzień, potem 2 potem kolejne... Koszty prania poza domem były spore, pan z serwisu coraz bardziej arogancki, uważając że winą opóźnienia jest przysyłanie przez SAMSUNGA złych części. Obecnie jestem już po zakupie kolejnej pralki, bo po paru tygodniach pranie poza domem, było nie opłacalne. Dzięki wspaniałej akcji serwisu poniosłem koszty większe niż tradycyjne wywalenie starego sprzętu i zakup nowego, bo naiwnie czekając na naprawę wywaliłem kilka stówek na pranie poza domem. Teraz mamy połowę lutego, a o pralce w naprawie cicho - napisałem reklamację do samsunga, bo przecież od nich dostałem kontakt do tych partaczy... Swoją drogą ze strony Samsunga też brak właściwie reakcji - tak więc olewają klientów równo. Stanowczo odradzam MK Service - zlecają podwykonawstwo firmie krzak, powinni mieć zabraną autoryzację.
Dodane przez: Kamil Kopczyński
Pozostałe opinie MK Service Autoryzowane Centrum Serwisowe Candy, Hoover, Indesit Ariston, Samsung:
Zobacz również:
|
|
|