|
|
Opinia nr 394653
Klient stwierdził wymianę uszczelki i czyszczenie , zgodnie z życzeniem klienta wszystkie informacje dotyczące usterki zostały wpisane do zlecenia przyjęcia sprzętu do serwisu . klient był informowany o kosztach za sprawdzenie i diagnozę sprzętu oraz o wycenie przed naprawą . W momencie gdy klient życzy sobie naprawę dokonujemy naprawy zgodnie z życzenie klienta. Klient otrzymuje potwierdzenie naprawy z wyszczególnieniem co było naprawiane i co było wymieniane w danym sprzęcie , więc nie rozumiem informacji regulacja młynka , a o reszcie Pan zapomniał ? Niestety nie wykonujemy naprawy gratis . Odnośnie obsługi nie przypominam sobie żebym była nie uprzejma dla Pana ponieważ nie mam powodów być nie uprzejmą dla klientów , zawsze staram się pomóc, doradzić, udzielić informacji w zakresie moich kompetencji i możliwości.Wobec powyższego nie zgadzam się z Pana opinią , jeśli sprzęt nie działa zapraszam z reklamacja naprawy Pozdrawiam serdecznie SERWIS JURMAR
Dodane przez: SERWIS JURMAR
Inne opinie wystawione przez SERWIS JURMAR:
Pozostałe opinie Jurmar. Serwis AGD:
Zobacz również:
|
|
|