|
|
Opinia nr 352596
Witam.Proszę się zdecydować,z jakiego powodu nie chcą Państwo odebrać swojego sprzętu - pragnę przypomnieć że ostatnią rozmowę Pani Męża z Kierownikiem serwisu można odtworzyć - a nie oczerniać serwis we wszystkich miejscach. Państwa urządzenie jest do odbioru, naprawione, bo taką decyzję podjął Pani Mąż.Zastanawia Nas, jak może Pani ocenić obecny stan urządzenia, jeżeli nie widziała go Pani ponoć 5 lat ... Proszę pamiętać,że oczernianie Przedsiębiorstwa stanowi naruszanie dóbr osobistych... Państwa urządzenie oczekuje na odbiór przez Państwa o czym została Pani poinformowana. Życzę Miłego Dnia.
Dodane przez: Serwis Jurmar
Inne opinie wystawione przez Serwis Jurmar:
Pozostałe opinie Jurmar. Serwis AGD:
Zobacz również:
|
|
|