Opinia nr 352747
Witam.Podczas rozmowy telefonicznej Kierownik wyjaśnił Pani Mężowi kwestię dołączonych pokrywek górnych-akcesorium bez którego urządzenie nie będzie działało,a których Państwo nie dostarczyli z urządzeniem. Stan urządzenia w jakim Państwo dostarczyli jest zaznaczone zarówno u Nas podczas rejestracji oraz na pokwitowaniu,które Mąż zaakceptował i otrzymał w zamian za zostawione urządzenie.Widnieje na Nim wpis, iż urządzenie posiada rysy i zabrudzenia na obudowie.Takowy wpis również widnieje na Piśmie zwrotnym(życzyli sobie Państwo odpowiedzi pisemnej).Treść o rysach,zabrudzeniach,braku akcesoriów,opisie usterki oraz modelu jest powieleniem treści z Państwa pokwitowania,tak więc nie jest to wymysł z Naszej strony ani wprowadzenie Państwa w błąd. Odwołując się do domniemanego "ataku" na Państwa: niestety, wszelkie zastrzeżenia o których Pani pisze, skierowała Pani do wszystkich możliwych instytucji, oprócz Nas,dlatego, na chwilę obecną jest to jedyny możliwy kontakt z Państwem, nad czym ubolewamy. Krytyka jest dla Nas jak najbardziej wskazana i przyjmujemy ją,ponieważ motywuje do działań w celu ulepszenia jakości oferowanych usług. Posiadając firmę, zapewne zdają Państwo sobie z tego sprawę. A forma przyjmowania negatywnych/pozytywnych opinii na tym forum,leży w gestii właściciela forum najlepsifachowcy - tak więc negatywna opinia w z tym związana powinna być skierowania do innego odbiorcy. Z naszej strony podejmiemy kroki próby kontaktu z Państwem i wyjaśnienia niejasności firma-klient. Z wyrazami szacunku.
Dodane przez: Serwis Jurmar
Pozostałe opinie Jurmar. Serwis AGD: