|
|
Opinia nr 70339
Ubezpieczyłem u nich laptopa,który uległ wypadkowi, rzeczoznawca stwierdził ,że sprzęt jest do naprawienia.Po 1 naprawie wrócił z połamaną obudową i wyskakiwały bluescreeny,po odesłaniu do serwisu wymienili obudowę , błędy dalej wyskakiwały. Oddałem na swój koszt do serwisu potwierdzili wyskakiwanie bluescreenów.Laptopa odesłałem po raz 3 do serwisu poleconego przez ubezpieczyciela, wrócił z uszkodzoną obudową i ekspertyzą ,że jest za gorąco i sprzęt się przegrzewa i mam używac podkładki chłodzącej , a wogóle to moje wymagania są za wysokie a możliwości sprzętu za niskie . 2 lata działał dobrze i wszystko było ok. Pani ,która prowadziła moją sprawę zakończyła postępowanie wiedząc,że laptop jest jeszcze w serwisie.
Dostałem uszkodzony sprzęt i żadnych dokumentów. Od kwietnia laptop jest częściej w serwisach niż z niego korzystam.
Nie polecam ubezpieczenia w tej firmie nawet jak by dopłacali.
Dodane przez: Zuzia
Inne opinie wystawione przez Zuzia:
Pozostałe opinie The Warranty Group Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:
Zobacz również:
|
|
|