|
|
Opinia nr 586367
Ubezpieczyłem w tej firmie telefon komórkowy który kupiłem w Vobis.
Zapłaciłem za ubezpieczenie ponad 280 zł ( 10% wartości telefonu ), ubezpieczenie obejmowało zniszczenie, całkowite zniszczenie, kradzież z włamaniem itd.
Jak przyszło co do czego, po tym jak telefon mi upadł i roztrzaskał się, ubezpieczenie stwierdziło, że " po moim telefonie musiał przejechać czołg " i nie wypłacili mi odszkodowania.
Teraz sprawą zajmuje się Rzecznik Osób Ubezpieczonych. Wg. niego, nie jest ważne co się stało z telefonem, bo przecież mam ubezpieczenie telefonu od zniszczenia i całkowitego zniszczenia. Więc tak czy tak, powinienem dostać odszkodowanie.
Kontaktując się z The Warranty Group Polska wymieniłem w tej sprawie ponad 30 pism. Na żadne z nich nie dostałem konkretnej odpowiedzi. Bez jasnego wyjaśnienia sytuacji, tylko z adnotacja " ubezpieczyciel odmawia wypłacenia odszkodowania ". Mało tego, jak się dowiedziałem w The Warranty Group Polska początkowo nawet nie było mojej polisy :) Jednak z chwilą wysłania do nich 6 pisma z rzędu polisa się znalazła.
To jakiś bur...l a nie poważna firma ubezpieczeniowa.
Podsumowując NIE POLECAM !!! Chyba, że śpicie na pieniądzach i jest Wam obojętne czy zgubicie 300 zł czy dacie za ubezpieczenie.
Dodane przez: Emil Schraven
Pozostałe opinie The Warranty Group Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:
Zobacz również:
|
|
|