The Warranty Group Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
o mnie
zakres usług
moje opinie
moje ogłoszenia
|
Nie polecam !!!!! Najgorsza firma jaka znam . Za ubezpieczenie lodówki zapłaciłam 1200zl , zlodziejska firma!!! Odrzucaja reklamacje. Na wszystko maja swoje kruczki . Wystarczy, że szkoda powstała 7dni temu to juz kruczek ze do 3 dni mozna zgłaszać.Nigdy więcej nie dam się naciągnąć na dodatkowe ubezpieczenie sprzętu!!! |
|
|
|
Jedna z najgorszych ubezpieczalni.
NIE Polecam..!
Co byście nie reklamowali zawsze ODMOWA. Na wszystko mają swoje kruczki w umowie.
Cwaniaki i tyle.
Jeśli cos się zepsuje to jest to element który podlega zużyciu i nie można go reklamować ale zapłacić i wymienić. |
|
|
|
Jestem zbulwersowana praktyką prowadzoną przez tę firmę wraz z sprzedawcami firmy mediaexpert. Wciskają kupującemu ubezpieczenie urządzenia, mówiąc,że chroni ono ekran urządzenia, po czym w momencie jego awarii okazuje się, że tego akurat ubezpieczenie nie obejmuje. Firma wyzyskująca pieniądze i tyle, zdecydowanie nie polecam. |
|
|
|
Miałam okazję przeczytać OWU, które się dostaje przy okazji przedłużania gwarancji i ubezpieczenia od przypadkowych uszkodzeń w tej firmie. Przeczytałam (zajęlo mi to ze 2h) i zrozumiałam, i naprawdę załamują mnie wasze komentarze. Jak jesteście na tyle naiwni by kupować ubezpieczenie, wiedząc że firmy ubezpieczeniowe nie mają na celu dobra klienta tylko własny zysk - bo to chyba wiedza powszechna i oczywista (a jeśli dla was nie była, no to mieliście dobrą lekcję życia), i nie czytacie ze zrozumieniem OWU, to nie dziwcie się potem, że wam odrzucają zgłoszenia. W tych warunkach ubezpieczenia jest wyraźnie napisane, że szkodę trzeba zgłaszać w ciągu 3 dni. Jest też wyraźnie napisane, że w wariancie przypadkowego uszkodzenia nie każde przypadkowe uszkodzenie jest uwzględniane. Muszą być spełnione pewne warunki, które są w OWU opisane. Jakkolwiek byłoby to nieuczciwe i niezgodne ze zdrowym rozsądkiem, to jest to tam napisane i wystarczy przeczytać, żeby dowiedzieć się, co podawać w zgłoszeniu. W OWU jest podane, kto kiedy płaci za przesyłkę sprzętu. Jest tez podane ile jest czasu na odstąpienie od umowy (więc wszystkie teksty o tym, że ktoś wam polisę wcisnął siłą, przyprawiają mnie o salwy śmiechu - to przepraszam, trzymano wam przy głowie CKMy? i kazano podpisywać? Aż takimi pierdołami życiowymi jesteście, że nie potraficie powiedzieć "nie" sprzedawcy? albo zadzwonić do firmy i zrezygnować z ubezpieczenia?). Ludzie, obudźcie się. Jak nie potraficie się zorientować w świecie, w którym żyjecie, to nie kupujcie ubezpieczeń, wyjdzie wam to na zdrowie. A jak już kupujecie ubezpieczenia, to najpierw czytajcie, co kupujecie i co podpisujecie ( i nie wierzcie na słowo sprzedawcom w sklepie, bo ich celem jest prowizja od sprzedaży, a nie zrobienie wam dobrze, więc powiedzą wam cokolwiek, bylebyście kupili towar), a dopiero potem zgłaszajcie usterki. Bo naprawdę ręce mi opadają, jak czytam opinie pod tytułem " nie wiedziałem, nie przeczytałem, nikt mi nie powiedział". Jesteście dorośli, nie macie 5-ciu lat, żeby was za rączkę przez życie prowadzić. Weźcie odpowiedzialność za siebie i własne poczynania. Myślcie nad tym co robicie, zanim to zrobicie. A jak już dajecie się naciągać i oszukiwać, to miejcie pretensje do siebie a nie całego świata. |
|
|
|
Wykupiłam gwarancję na telefon przez Aliexpress, niestety telefon przyszedł uszkodzony. Zgłosiłam sprawę, wysłałam telefon, na przyznanie gwarancji czekałam około miesiąca, to był 18 czerwca 2017. Dziś jest już 2.08.2017 a telefonu jak nie było tak nie ma. Pisałam i wydzwaniałam na wszystkie możliwe numery i adresy z których się ze mną kontaktowano w tej sprawie bez odzewu, w tym momencie planuję zanieść sprawę do adwokata. Zostałam okradziona przez tą firmę na ponad 1000zł. Serdecznie odradzam! Tyle nerwów ile się najadłam... na prawdę nie warto. |
|
|
|
Oszuści!!! Padł mi pilot do telewizora to powiedzieli że pilot to nie jest część telewizora. Producent twierdzi,że pilot to cześć telewizora i podlega gwarancji. Szkoda ,ale gwarancja producenta już się skończyła. Mam też ubezpieczenia od przypadkowego uszkodzenia. Złodzieje!!! |
|
|
|
***** banda oszustów ***** za gwarancje dalem 600 zł od nieszczęśliwych wypadków odmówili mi naprawy co za szmaty nie zostawie tego tak !!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
NIE POLECAM TEJ FIRMY BO TO BANDA ZŁODZIEJI I NACIĄGACZY MIMO ZE MAM WYKUPIONA PEŁNA GWARANCJE NA SPRZET (TELEFON) TO NIE UWZGLEDNILI MI TEGO A W UMOWIE JEST ZE OD PRZYCZYN PRZYPADKOWYCH I NIC Z TEGO BANDA NACIĄGACZY NIE UBEZPIECZAJCIE W WARRANTY GROUP OSZUSCI |
|
|
|
Padło łożysko w pralce po trzech latach i odmowa bo jest to następstwem zwykłego zużycia ubezpieczonego sprzętu. Boli mnie to dodatkowe 270zł ale powalczę. Zwykłe zużycie to może być jak stępi się ostrze w młynku do kawy albo w maszynce do mięsa czy blenderze. |
|
|
|
Dokładnie tak jak piszecie....oszuści..złodzieje....Szukam chętnych do złożenia wniosku grupowego przeciwko the warranty Group .... Mój e-mail : [email protected] |
|
|
|
Pierwszy I ostatni raz.Policzyli sobie za naprawe I przesyłkę. Dobrze wiece jak oszukiwać ludzi. Nie dość ze człowiek zapłacił za ubezpieczenie to jeszcze wam malo. Ociagaja sie z naprawa. Nie pozdrawiam! A pan jest nie kulturalny I momentami bezczelny I nie powinien mieć do czynienia w ogóle z ludźmi. |
|
|
|
Potwierdzam, że są to oszuści!!! Złozyłam dzis reklamację z tytułu przedłużonej gwarancjii i co mnie zdziwiło kazali mi naprawic na swój koszt bo, że niby za późno złosiłam, że po 3 dniach niby, a powinno sie zgłosić w ciagu 3 dni (dodam, że nikt mnie o tym wcześniej nie poinformował i nigdzie to nie było napisane) Pani z która rozmawiałam była bezczelna i chamska i zbyła mnie w ciągu 2 min (widac , że mają codziennie setki takich spraw i jest już nauczona co ma mówić na pamięć). Staciłam pieniądze i zostało mi naprawić sprzęt na własny koszt. ODRADZAM WSZYSTKIM ZAKUP DODATKOWEGO UBEZPIECZENIA W KAŻDYM SKLEPIE BO STARCICIE TYLKO PIENIĄDZE A I TAK NAPRAWY BĘDĄ PŁATNE Z WŁASNEJ KIESZENI.
Informacja dla sklepów, m.in. Media Expert: Zastanówcie się czy warto polecać takich oszustów i naciągać ludzi na ubezpieczenia, możecie stracić przez to sporo Klientów. |
|
|
|
nie mogę się dobić na meila wiec szukam kontaktu w sprawie pozwu pozdrawiam.Mam nadzieje że ktoś podejmie walkę z tak nieuczciwą firmą i znajdę się w gronie walczacych |
|
|
|
witam nie będę opisywał nastepnego przypadku oszustwa tej firmy bo to nie ma sensu. Mam pytanie czy ktoś obecnie planuje walczyć w sądzie z tymi oszustami? |
|
|
|
Witam wszystkich. Ostrzegam przed tymi oszustami. Nie respektują żadnych zapisów umowy a mało tego są bezczelny chamscy i kłamią. Zmarnowane pieniądze na ubezpieczeni, równie dobrze można by te pieniądze wrzucić w błoto. Pan spytała się miło od kiedy uszkodzenie występuje, więc powadziłem że od kliku dni, wiec pani stwierdziła że to mnie niż 3 dni i ubezpieczenie tego nie obejmuje. Dziadostwo karygodne przekazuję sprawę do mojego adwokata. |
|
|
|
Firmy nie polecam. Pracownicy nie znają prawa obowiązującego w Polsce. Jedynymi odpowiedziami są wypowiedzi :Ustawa o ochronie danych osobowych oraz Ustawa o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej. Zresztą w piśmie powołują się na nie obowiązującą ustawę obecnie i na dzień pisania pisma. Zgłoszenia nie przyjmują i nie stosują się do Prawa Obowiązującego w Polsce. Sprawa najprawdopodobniej trafi do sądu ale prędzej do Rzecznika Finansowego. |
|
|
|
krótko ***** oszusty naciągacze i zładzieje takich szmat to jeszcze nie spotkałem !!!!!!!!!!!!!!!! odradzam !!!!!***** na ropę żeby moje 500 zł wyszło wam bokiem ścierwa zarzygane !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
krótko ***** oszusty naciągacze i zładzieje takich szmat to jeszcze nie spotkałem !!!!!!!!!!!!!!!! odradzam !!!!!***** na ropę żeby moje 500 zł wyszło wam bokiem ścierwa zarzygane !!!!!!!!!!!! |
|
|
|
Oddałem na gwarancję telefon została uszkodzona przez dziecko firma odmówiono naprawy ze względu na małą szkodę. Nikt mnie nie poinformował o tym jak dzwoniłem tylko kazali wysłać telefon oczywiście na mój koszt i jak wrócił to okazało się że nic nie jest zrobione...BANDA OSZUSTÓW!! |
|
|
|
Zgadzam sie z wszystkimi. To sa jednym słowem oszusci ,laptop został strącony ze stolika przez dziecko został przypatkowo uszkodzony a firma odmówila naprawy, nie dajcie sie naciagac na ta firme ubezpieczeniowa . BANDA OSZUSTÓW! |
|
|
|
Oszuści!!!!! Naciągacze!!!! Krętacze!!!! Z klienta się tylko wyśmiewają , że jest naiwny i głupi!!!! Nie dajcie się nabrać!!! Ja się nabrałam i żałuję!!!! KONIEC Z TAKIMI !!!!! |
|
|
|
Zgadzam się z wszystkimi negatywnymi opiniami. Dziadostwo i złodzieje. Nie dajcie się nabierać, szczególnie w Media Expert, który to sklep klienci za dopłacanie do sprzętu powinni omijać z daleka razem z ubezpieczycielem. No i jeszcze jedna ciekawostka, pisząc opinie na ich oficjalnej stronie, nie pojawiają się żadne negatywne, ciekawe co! |
|
|
|
Firma wyjątkowo nieuczciwa, manewrują klienta niejasnymi zapisami w ogólnych warunkach ubezpieczenia tak aby nie wypłacić odszkodowania lub też nie przyjąć szkody, wstyd żeby tak duża sieć handlowa jak Avans korzystała z usług takiej firmy ubezpieczeniowej |
|
|
|
Firma wyjątkowo nieuczciwa, manewrują klienta niejasnymi zapisami w ogólnych warunkach ubezpieczenia tak aby nie wypłacić odszkodowania lub też nie przyjąć szkody, wstyd żeby tak duża sieć handlowa jak Avans korzystała z usług takiej firmy ubezpieczeniowej polecajac klientom wykupienie ubezpieczenia przedłużonej gwarancji. Zdecydowanie odradzam korzystanie z jakichkolwiek produktów firmy ubezpieczeniowej The Warrenty Group |
|
|
|
Banda naciągaczy. Nie wykupujcie żadnego ubezpieczenia, a tym bardziej przy zakupie sprzętu RTV i AGD. Zapłacicie za dostarczenie i odesłanie sprzętu, jego serwis i naprawę. Ludzie opamiętajcie się i omijajcie ich z daleka. |
|
|
|
Firma krzak ludzie nie wykupujcie u nich zadnego ubezpieczenia nie wyplaca wam zadne kasy z ubezpieczenia-jak przy kradziezy mozna miec swiadka ogarnijcie sie barany!!!!! |
|
|
|
Witam chciał bym zebrać ludzi do pozwu zbiorowego przeciwko tej bandzie naciągaczy. proszę pisać na emaila
[email protected]
Jeżeli komuś udało wygrać się z tą firmą proszę niech się tym podzieli w jaki sposób mu się to udało. |
|
|
|
Przy zakupie telefonu Samsug Galaxy S6 w sklepie MEDIA EXPER sprzedawca zaoferował mi rozszerzoną gwarancję za 820zł. Gwarancja miała dotyczyć jakich kolwiek uszkodzeń telefonu. Po kilku miesiącach użytkowania telefon mi spadł i popękał ekran. Następnie wyświetlacz się wywal i telefon przestał działać. Postanowiłam wiec skorzystać z rozszerzonej gwarancji za która zapłaciłam. Podczas rozmowy okazało się ze gwarancja tego nie obejmuje i powinnam naprawić telefon na własny koszt i im wysłać fakturę. Pan podczas rozmowy był chamski oraz wykazywał się arogancją wobec mnie. Musze teraz na własny koszt naprawiać telefon. NIE POLECAM !!!! BANDA OSZUSTÓW I ZŁODZIEJI !! |
|
|
|
Przy zakupie telefonu Samsug Galaxy S6 w sklepie MEDIA EXPER sprzedawca zaoferował mi rozszerzoną gwarancję za 820zł. Gwarancja miała dotyczyć jakich kolwiek uszkodzeń telefonu. Po kilku miesiącach użytkowania telefon mi spadł i popękał ekran. Następnie wyświetlacz się wywal i telefon przestał działać. Postanowiłam wiec skorzystać z rozszerzonej gwarancji za która zapłaciłam. Podczas rozmowy okazało się ze gwarancja tego nie obejmuje i powinnam naprawić telefon na własny koszt i im wysłać fakturę. Pan podczas rozmowy był chamski oraz wykazywał się arogancją wobec mnie. Musze teraz na własny koszt naprawiać telefon. NIE POLECAM !!!! BANDA OSZUSTÓW I ZŁODZIEJI !! |
|
|
|
odradzam , ta firma nie wypłaci wam żadnego odszkodowania , naciągacze i oszuści , "spólka z ograniczoną odpowiedzialnoscią "- dobre sobie , raczej bez żadnej odpowiedzialności |
|
|
|
Beznadziejna firma, która oszukuje ludzi. Takie działania są niemoralne, a powinny być karane. Mam nadzieję że ktoś zajmie się tą firmą. Pozdro |
|
|
|
Widzę, że nie tylko ja sam zostałem przez nich wrobiony. Kupiłem laptop w media expert, lecz miałem u nich przedłużona gwarancję i przypadkowe uszkodzenie. Laptop został zalany kiedyś, lecz wszystko śmiało jak trzeba po Szybkiej reakcji, i że jestem informatykiem dobrze wiem co należy zrobić w przypadku wylania cieczy na sprzęt. Lecz niedawno nastąpiło zwarcie prądu w przedłużaczu poprzez awarię prądu. Zgłosiłem że nastąpiło zwarcie na płycie głównej no i poszła . A to że kiedyś przypadkowo go zalalem i były małe ślady zalania widoczne na płycie głównej. Wyobraźcie sobie ze wysłałem go do Naprawy do NETLAND COMPUTERS i ich expert zobaczył że był zalany nie sprawdził nawet czy mogło się stać co innego. I w tym momencie zaczął się cały problem. Ubezpieczyciel odmówił naprawy ponieważ było zgłoszony na przedłużona gwarancję a nie na przypadkowe Uszkodzenie. I teraz każą mi na własny koszt naprawiać, jescze zapłaciłem 80 zł za ich "ekspertową" ekspertyze +40 za kuriera w dwie strony. Ubezpieczenie kosztowało mnie 800 zł. A teraz takie coś robią, pozdrawiam ich środkowym palcem, niech to będzie przestroga dla innych nie Ubezpieczajcie u nich żadnego sprzętu. Tyle pieniędzy poszło w błoto, tylko żeby odmówili mi naprawy. Jeszcze teraz muszę naprawić laptop na własną rękę, a w umowie jeszcze jest napisane ze przy samodzielnym naprawianiu lub gdy go oddam do najbliższego serwisu rtv agd. Umowa traci ważność. Tak jak u producenta
Jeden wielki nonsens nie pozdrawiam. |
|
|
|
Szkoda ,że nie zajrzałam na tą strone przed zakupem ubezpieczenia. Daremnie wydane 479 zł. Podknełam sie i telefon ZA 2000ZŁ wypadł mi z reki. A oni uznali ,że nie był to nieszczęśliwy wypadek .STĄD DECYZJA ODMOWNA. SZOK. NAPEWNO TEGO TAK NIE ZOSTAWIE.NAJPIERW REKLAMACJA A POTEM PRAWNIK.TERAZ TO JUZ CHODZI O ZASADĘ , JAK MOZNA TAK ŻEROWAĆ NA LUDZIACH . NIKOMU NIE POLECAM. |
|
|
|
Szkoda ,że nie zajrzałam na tą strone przed zakupem ubezpieczenia. Daremnie wydane 479 zł. Podknełam sie i telefon ZA 2000ZŁ wypadł mi z reki. A oni uznali ,że nie był to nieszczęśliwy wypadek .STĄD DECYZJA ODMOWNA. SZOK. NAPEWNO TEGO TAK NIE ZOSTAWIE.NAJPIERW REKLAMACJA A POTEM PRAWNIK.TERAZ TO JUZ CHODZI O ZASADĘ , JAK MOZNA TAK ŻEROWAĆ NA LUDZIACH . NIKOMU NIE POLECAM. |
|
|
|
Firma nie warta złamanego grosza.Żadna szkoda nie wchodzi w rachube,wiec nigdy wiecej nie dam sie na to namowic w żadnym sklepie.
pozdrawiam. |
|
|
|
Miałam okazję przeczytać OWU, które się dostaje przy okazji przedłużania gwarancji i ubezpieczenia od przypadkowych uszkodzeń w tej firmie. Przeczytałam (zajęlo mi to ze 2h) i zrozumiałam, i naprawdę załamują mnie wasze komentarze. Jak jesteście na tyle naiwni by kupować ubezpieczenie, wiedząc że firmy ubezpieczeniowe nie mają na celu dobra klienta tylko własny zysk - bo to chyba wiedza powszechna i oczywista (a jeśli dla was nie była, no to mieliście dobrą lekcję życia), i nie czytacie ze zrozumieniem OWU, to nie dziwcie się potem, że wam odrzucają zgłoszenia. W tych warunkach ubezpieczenia jest wyraźnie napisane, że szkodę trzeba zgłaszać w ciągu 3 dni. Jest też wyraźnie napisane, że w wariancie przypadkowego uszkodzenia nie każde przypadkowe uszkodzenie jest uwzględniane. Muszą być spełnione pewne warunki, które są w OWU opisane. Jakkolwiek byłoby to nieuczciwe i niezgodne ze zdrowym rozsądkiem, to jest to tam napisane i wystarczy przeczytać, żeby dowiedzieć się, co podawać w zgłoszeniu. W OWU jest podane, kto kiedy płaci za przesyłkę sprzętu. Jest tez podane ile jest czasu na odstąpienie od umowy (więc wszystkie teksty o tym, że ktoś wam polisę wcisnął siłą, przyprawiają mnie o salwy śmiechu - to przepraszam, trzymano wam przy głowie CKMy? i kazano podpisywać? Aż takimi pierdołami życiowymi jesteście, że nie potraficie powiedzieć "nie" sprzedawcy? albo zadzwonić do firmy i zrezygnować z ubezpieczenia?). Ludzie, obudźcie się. Jak nie potraficie się zorientować w świecie, w którym żyjecie, to nie kupujcie ubezpieczeń, wyjdzie wam to na zdrowie. A jak już kupujecie ubezpieczenia, to najpierw czytajcie, co kupujecie i co podpisujecie ( i nie wierzcie na słowo sprzedawcom w sklepie, bo ich celem jest prowizja od sprzedaży, a nie zrobienie wam dobrze, więc powiedzą wam cokolwiek, bylebyście kupili towar), a dopiero potem zgłaszajcie usterki. Bo naprawdę ręce mi opadają, jak czytam opinie pod tytułem " nie wiedziałem, nie przeczytałem, nikt mi nie powiedział". Jesteście dorośli, nie macie 5-ciu lat, żeby was za rączkę przez życie prowadzić. Weźcie odpowiedzialność za siebie i własne poczynania. Myślcie nad tym co robicie, zanim to zrobicie. A jak już dajecie się naciągać i oszukiwać, to miejcie pretensje do siebie a nie całego świata. |
|
|
|
Firma jest daremna !!!!!przestrzegam i przed nią i przed mediaexpertem...nie kupujcie tam żadnego sprzętu....żadnej polisy....załatwili mi syna na cacy z tabletem w kwietniu kupiony, zbity w czerwcu.....gwarancji brak bo potknięcie to nie wypadek,,,,szmaciaże na prawie nie znają sie...będzie głośno o tej sprawie bo będzie w sądzie za głupie 80 zł ubezpieczenia a chińczyk kosztował....250 zł... |
|
|
|
Dzwoniłem w sprawie zalania laptopa. Widać wg. ubezpieczyciela wylanie picia przez małe dziecko nie spełnia wymogów nieszczęsliwego wypadku. Kicha |
|
|
|
Chamstwo i brak kultury dzwonilam zeby zglosic problem Pan w sposob chamski i prostacki mnie potraktowal.podalam telefon zonie zeby wyjasnila co sie stalo z piekarnikoem ale pan stwierdzil ze zgodnie z ochrona danych osobowych nie moze z nia porozmawiac zona poprosila o dokladna podstawe prawna pan powiedzial ze nie wie i ze nie bedzie z nia rozmawawial poproszony o kontakt z przelozonym chamsko sie rozlaczyl.NIGDY WIECEJ!!!!!!!!! |
|
|
|
Zgłosiłam usterkę laptopa połowie marca
W zgłoszeniu uwzględniłam że to płyta główna poszła . Wysłałam do serwisu oczywiście na kosz własny. Przez miesiąc brak odzewu . Zadzwoniłam po miesiącu . "Miła" pani stwierdziła ze laptop został już wysłany i ze lada dzień powinien być . Tydzień pózniej nadal go nie ma . Znowu dzwonię , dostaje informacje żeby zadzwonić popołudniu . Wiec dzwonię a tu dostaje "rewelacyjna" wiadomość Ze szkoda została DZIŚ znaleziona wiec w ciagu dwóch tygodni płyta dojdzie do nich i odsyłają . Mówili to pod koniec kwietnia a dziś mamy 18 maja . Sprawę kieruje do prawnika bo laptop trochę kosztował i chce go odzyskać nawet gdybym miała sama go naprawić. ODRADZAM TA FIRMĘ . ***** I TYLE |
|
|
|
Jak zdecydowane większość opiniodawców jestem głęboko zniesmaczony obsługą ubezpieczenia realizowaną przez tą firmę. Zgłosiłem do naprawy kuchnię mikrofalowa - to, że wróciła z serwisu brudna, z niedokręconymi śrubami zabezpieczającymi obudowę to jeszcze nie dramat. Otrzymałem pisemną decyzję ubezpieczyciela, że kwalifikują naprawy z ubezpieczenia bo kuchni były resztki jedzenia co świadczy o tym, iż urządzenie nie było właściwie konserwowane. Nie dziwiłbym się gdyby serwis stwierdził, że w kuchni było np. błoto ale odpryski z potraw w kuchni mikrofalowej chyba nie są jakimś niezwykłym zjawiskiem.Najbardziej rozśmieszyła mnie argumentacja ubezpieczyciela do zgłoszonej usterki- odpadł lakier na obudowie (nie było to uszkodzenie mechaniczne) i "eksperci" z tej firmy uznali, że to na skutek wilgoci. To jest jakaś paranoja! Wydaje się, że wytrącanie się pary nie jest jakimś niezwykłym zjawiskiem w czasie podgrzewania potraw ale może mnie się tylko wydaje. Oprócz tego musiałem zapłacić 56 zł za kuriera przy zwrocie urządzenia z serwisu. Wygląda na to, że ten ubezpieczyciel to zwykły naciągacz. Zresztą czytając opinie klientów na Wasz temat niczemu się nie dziwię |
|
|
|
niemoge nic złego powiedzieć na tego ubezpieczyciela, uszkodziła mi się pralka akurat po 2-letniej gwarancji producenta ale miałem wykupiona dodatkową, zgłosiłem usterkę zaraz w dni powszechne, przyjecie zgłoszenia nastąpiło sprawnie, na drugi dzień dzwonili ze serwisu by umówić się na przyjazd , przyjechali, zabrali i naprawili pralkę bez dodatkowych dopłat, od usterki do przywiezienia pralki trwało ok 4-tygodni |
|
|
|
Oszuści, nowy tel xperia z3 dual, miesiąc po kupnie w media i narzuconym ubezpieczeniu na kwote 1000zl. Spadł i potłukł się ekran. TWG zrobiło, ale źle, były paskudne szpary po wymianie. Od razu po przyjściu tel zgłosiłem to. Wysłałem drugi raz z reklamacja a tu zaskoczenie, bo serwisant stwierdził że usiadłem na tel i w wyniku tego ekran ma szpary. Mało tego telefon jest złamany, wygięty, a naprawa na własną rękę to 1000 zł. Zepsuli mi telefon i 4000 zł poszły się ***** bo już z nim nic nie zrobie. |
|
|
|
ubezpieczony / pad, za 800 pln. Zakup : mediaexpert,
szkoda od wszystkich wypadkow.
Sprzet upadl mi na ziemie i pekla szyba ochronna.
Po pierwsze trudno sie do nich dodzwonic, potem po stwierdzeniu ze mam prawo do ubezpieczenia, dowiaduje sie po 3 dniach ze kontaktuje sie ze mna serwis , i mam do niego wyslac sprzet ?? co ja mam wyslac na swoj wlasny koszt.... ach tak zle przeczytalem OWUL, i niestety moj pad nie przekaraczal 10 kg wiec musze wyslac na swoj wlasny koszt ..... SUPER !! pierwszy zonk...
drugi zonk ze czekam 3 tygodnie i wciaz nic, dostaje mail od serwisu , nie od TWG, bo przeciez oni nie sa od tego, i mam potwierdzic udzial wlasny w naprawie !!! co ?? 20 % koszt naprawy ????? czyzby znow owul nie przeczytalem ??? no niestety TAK !!!!! jak bylem sie poinformwac do serwisu samsung koszt naprawy 550 pln a tu nagle 750 pln ?? a koszt nowego sprzetu 800 pln !!!!! super .... wiec udzial wlasny 140 pln + wysylka jedna i druga 50 pln + ubezpieczenie 130 pln = 320 pln !!!! znow SUPER drugi ZONK ....
ale najgorsze wtym wszystkim to podejscie od pan ktore tam pracuja, traktuja klientow jak *****, ze one nie sa od sledzenia naprawy bo oni sa tylko firma ubezpieczeniowa !! tak ale w takim razie pilotowac sprawe od a do z moga zrobic ?? od kogo dostac fakture za naprawe , o udzial wlasny? spoznienia w naprawie , a jezeli sie pyta o spoznienie to tlumaczy ze kodeks daje im dodatkowe 14 dni na naprawe !!! |
|
|
|
Tradycyjnie jak większość tu wypowiadających się zakupiłem RTV i niestety uległ przypadkowemu uszkodzeniu..(zaznaczam przypadkowemu) porostu wypadł mi z ręki ale mniejsza o to bo nawet o to mnie nie zapytano..pierwsze co to pytanie kiedy szkoda wystąpiła, ja niczemu sobie ze jakieś 4 tyg temu ale dopiero teraz zgłaszam uszkodzenie bo po prostu nie miałem możliwości zgłoszenia wcześniejszej szkody..bezczelna kobieta zapytała mnie ponownie kiedy ja odpowiadam że nie pamiętam że tak jak wcześniej wspomniałem...a tu zonk Bezczelna typka z tekstem że przepada panu ubezpieczenie ponieważ miał Pan na to 3 dni...myślałem ze mnie normalnie rozniesie ..czytać kur..a i druczki pismem maczkowym ..i doszukać się jakiegoś jeba..ego paragrafu 17 ..to po cholerę piszą ubezpieczenie od xxx do xxx tłustym drukiem na pierwszej stronie ...czy mi sie stało to dziś czy 4 tygodnie wcześniej..jakie to powinno mieć znaczenie ..skoro ubezpieczenie obowiązuje mnie mnie od do ...****** kruczki w ich umowie ..mam nadzieję ze jeszcze bede mógł sie poradzić rzecznika ochrony praw kosumenta...bo szlag moze człowieka trafić ..płąca prawie 4tysie za sprzęt który ma tak naprawdę gwarancje na 3 dniu...a najlepsze ..mówię babce a co byłoby gdybym nie miał możliwości zgłoszenia sprawy w ciągu 3 dni bo byłby w takim miejscu ze nie ma ani neta ani tel ani poczty a ze chciałbym być uczciwy..to mówie konkretną date a no przykro mi wniosek nie jest uznany pozytywnie !! no rzesz ***** mać ! |
|
|
|
Generalnie nie polecam ubezpieczania sprzetu... odradzam wszelkie przedłuzone gwarancje.... Uczciwe przyznaje, ze z Firmą jw. nie miałam problemu.... Szkodę zgłosiłam wlasciwie zaraz po jej wystąpieniu.... Po krótkiej chwili od wykonanego zgłoszenia dostałam smsa z adresem serwisu gdzie mam sprzet wysłać (na koszt własny). Wysłałam..... Nastawiłam sie na długie czekanie, ale w miarę szybko odezwał sie pan z serwisu..... Podkreslił, ze mój udział własny w szkodzie wynosi 20%... Cóż.... widac jak kazdy nie doczytałam umowy dokładnie..... sprzęt zostal mi odesłany za pobraniem.... Szkoda została naprawiona, chociaż jakoś nie do końca jestem pewna czy długo powiekuje.....Dodatkowo zostały zrobione inne rzeczy związane ze szkoda. Czy tak jest faktycznie tego nie wiem. Nie wykluczam, ze kwota mojego udziału własnego to po prostu zapłata za całośc naprawy. Cóz nie bedę rozkręcała sprzetu i sprawdzała.... W kazdym razie wszelkie ubezpieczenia sprzętu odradzam..... i w przyszłosci nie dam sie namówić na żadne przedłuzone gwarancje i ubezpieczenia od przypadkowych uszkodzeń.... Koszt tych ubezpieczeń jest wysoki.... przy zaistniałej szkodzie dochodzi udział własny..... Suma sumarum uważam, ze ubezpieczenie nie ma sensu.... Dochodzi tez ruzyko czy szkoda zostanie uznana..... ZEBY BYĆ UCZCIWĄ nie daje opini negatywnej, ale z reka na sercu nie mogę dać pozytywnej...choćby za sam fakt, że według mnie ubezpieczenia sprzetu nie mają sensu. |
|
|
|
NIE POLECAM!!! NIE WARTO!!! Kupiłam ubezpieczenie na aparat fotograficzny i bardzo tego żałuję. Aparat się zepsuł miesiąc po upływie gwarancji, zaczął tracić ostrość, a więc zleciłam naprawę firmie The Warranty Group Polska. Naprawa trwała 25dni, po czym przyjechał do mnie aparat i musiałam zapłacić za naprawę i przesyłkę, ponieważ została ona wysłana za pobraniem!!! W przeciwnym razie nie odzyskałabym aparatu. Dodam jeszcze, że aparat nie został właściwie naprawiony!! NIE POLECAM NIKOMU!!! NIE WARTO WYRZUCAĆ PIENIĘDZY, bo i tak nie zyskacie nic na tym ubezpieczeniu, wręcz przeciwnie. Te pieniądze, które wydałam na ubezpieczenie spokojnie by wystarczyły na naprawę w zwykłym serwisie, bez zbędnej straty czasu i nerwów.... |
|
|
|
Nie dajcie się naciągać OSZUŚCI!!!!
właśnie walczę z pralką którą naprawiają już 3 raz (metodą kowala) i jestem przekonany że i tak ją nie naprawią.
Może ktoś wie ile razy mogą oni ja naprawiać? |
|
|
|
Mogę wypowiedzieć się tylko pozytywnie. Usterka dot. robota kuchennego. Zgłoszenie tel. przebiegło sprawnie. W ciągu tygodnia kurier zabrał sprzęt na koszt ubezpieczyciela do ew. naprawy. Po kolejnych dwóch tygodniach - informacja, że sprzętu nie da się naprawić, będzie zwrot pieniędzy. Kolejne 7 dni i firma zwraca całkowitą sumę ubezpieczenia. |
|
|
|
CHCIALAEM ZGLOSIC USTERKE TABLETA KTORE UZYWALO DZIECKO NADMIENIAM ZE ZGLASZALEM TO WE WTOREK I TELEFONICZNIE POWIEDZIALEM ZE USTERKA NASTAPILA W TAMTYM TYGODNIU W NIEDZIELE PIERW PANI SALOMON PATRYCJA POWIEDZIALA ZE MINAL JUZ TYDZIEN I PRZELACZYLA MNIE DO SWOJEJ CHYBA MNIEJ ROZGARNIETEJ KOLEZANKI JOANNY MAZUREK KTORA OSWIADCZYLA ZE NIE UWZGLEDNIA MOJEJ REKLAMACJ PONIEWAZ TYDZIEN WEDLUG NIEJ ZACZYNA SIE OD NIEDZIELI CZYLI WEDLUG NIEJ MINELO JUZ OD CHWILI USTERKI NIE 3 DNI TYLKO 9 . POGRATULOWAC UWAZAM ZE UBEZPIECZAJAC TOWARY W TEJ FIRMIE TO WYRZUCANIE PIENIEDZY W BLOTO, FIRMA NACIAGA NA UBEZPIECZENIA A PRACOWNICY MAJA ZA ZADANIE ODMAWIAC WYPLATY |
|
|
Zakres usług
Promuj profil
The Warranty Group Polska. Sp. z o.o.
Użytkownik nie udostępnił danych.
Moje specjalizacje
Rekomendowani specjaliści
Ostatnio przeglądani
Specjaliści w regionie
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
|
|
|
|
|
|