|
|
Opinia nr 67104
Generalnie nie polecam ubezpieczania sprzetu... odradzam wszelkie przedłuzone gwarancje.... Uczciwe przyznaje, ze z Firmą jw. nie miałam problemu.... Szkodę zgłosiłam wlasciwie zaraz po jej wystąpieniu.... Po krótkiej chwili od wykonanego zgłoszenia dostałam smsa z adresem serwisu gdzie mam sprzet wysłać (na koszt własny). Wysłałam..... Nastawiłam sie na długie czekanie, ale w miarę szybko odezwał sie pan z serwisu..... Podkreslił, ze mój udział własny w szkodzie wynosi 20%... Cóż.... widac jak kazdy nie doczytałam umowy dokładnie..... sprzęt zostal mi odesłany za pobraniem.... Szkoda została naprawiona, chociaż jakoś nie do końca jestem pewna czy długo powiekuje.....Dodatkowo zostały zrobione inne rzeczy związane ze szkoda. Czy tak jest faktycznie tego nie wiem. Nie wykluczam, ze kwota mojego udziału własnego to po prostu zapłata za całośc naprawy. Cóz nie bedę rozkręcała sprzetu i sprawdzała.... W kazdym razie wszelkie ubezpieczenia sprzętu odradzam..... i w przyszłosci nie dam sie namówić na żadne przedłuzone gwarancje i ubezpieczenia od przypadkowych uszkodzeń.... Koszt tych ubezpieczeń jest wysoki.... przy zaistniałej szkodzie dochodzi udział własny..... Suma sumarum uważam, ze ubezpieczenie nie ma sensu.... Dochodzi tez ruzyko czy szkoda zostanie uznana..... ZEBY BYĆ UCZCIWĄ nie daje opini negatywnej, ale z reka na sercu nie mogę dać pozytywnej...choćby za sam fakt, że według mnie ubezpieczenia sprzetu nie mają sensu.
Dodane przez: Sama nie wiem
Pozostałe opinie The Warranty Group Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:
Zobacz również:
|
|
|