|
|
Opinia nr 189398
Zgłosiłam usterkę laptopa połowie marca
W zgłoszeniu uwzględniłam że to płyta główna poszła . Wysłałam do serwisu oczywiście na kosz własny. Przez miesiąc brak odzewu . Zadzwoniłam po miesiącu . "Miła" pani stwierdziła ze laptop został już wysłany i ze lada dzień powinien być . Tydzień pózniej nadal go nie ma . Znowu dzwonię , dostaje informacje żeby zadzwonić popołudniu . Wiec dzwonię a tu dostaje "rewelacyjna" wiadomość Ze szkoda została DZIŚ znaleziona wiec w ciagu dwóch tygodni płyta dojdzie do nich i odsyłają . Mówili to pod koniec kwietnia a dziś mamy 18 maja . Sprawę kieruje do prawnika bo laptop trochę kosztował i chce go odzyskać nawet gdybym miała sama go naprawić. ODRADZAM TA FIRMĘ . ***** I TYLE
Dodane przez: Paulina
Inne opinie wystawione przez Paulina:
Pozostałe opinie The Warranty Group Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:
Zobacz również:
|
|
|