| 
        
                        | 
                    
    |  |   | 
                              Opinia nr 45893 
                    CHCIALAEM ZGLOSIC USTERKE TABLETA KTORE UZYWALO DZIECKO NADMIENIAM ZE ZGLASZALEM TO WE WTOREK  I TELEFONICZNIE POWIEDZIALEM ZE USTERKA NASTAPILA W TAMTYM TYGODNIU W NIEDZIELE PIERW PANI SALOMON PATRYCJA POWIEDZIALA ZE MINAL JUZ TYDZIEN I PRZELACZYLA MNIE DO SWOJEJ CHYBA MNIEJ ROZGARNIETEJ KOLEZANKI JOANNY MAZUREK KTORA OSWIADCZYLA ZE NIE UWZGLEDNIA MOJEJ REKLAMACJ PONIEWAZ TYDZIEN WEDLUG NIEJ ZACZYNA SIE OD NIEDZIELI CZYLI WEDLUG NIEJ MINELO JUZ OD CHWILI USTERKI NIE 3 DNI TYLKO 9 . POGRATULOWAC  UWAZAM ZE UBEZPIECZAJAC TOWARY W TEJ FIRMIE TO WYRZUCANIE PIENIEDZY W BLOTO, FIRMA NACIAGA NA UBEZPIECZENIA A PRACOWNICY MAJA ZA ZADANIE ODMAWIAC WYPLATY
                 
                       Dodane przez: METKA
                 
 
 
 
   Pozostałe opinie The Warranty Group Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: 
 
   Zobacz również: |  
 
 |  |