|
|
Opinia nr 88712
ubezpieczony / pad, za 800 pln. Zakup : mediaexpert,
szkoda od wszystkich wypadkow.
Sprzet upadl mi na ziemie i pekla szyba ochronna.
Po pierwsze trudno sie do nich dodzwonic, potem po stwierdzeniu ze mam prawo do ubezpieczenia, dowiaduje sie po 3 dniach ze kontaktuje sie ze mna serwis , i mam do niego wyslac sprzet ?? co ja mam wyslac na swoj wlasny koszt.... ach tak zle przeczytalem OWUL, i niestety moj pad nie przekaraczal 10 kg wiec musze wyslac na swoj wlasny koszt ..... SUPER !! pierwszy zonk...
drugi zonk ze czekam 3 tygodnie i wciaz nic, dostaje mail od serwisu , nie od TWG, bo przeciez oni nie sa od tego, i mam potwierdzic udzial wlasny w naprawie !!! co ?? 20 % koszt naprawy ????? czyzby znow owul nie przeczytalem ??? no niestety TAK !!!!! jak bylem sie poinformwac do serwisu samsung koszt naprawy 550 pln a tu nagle 750 pln ?? a koszt nowego sprzetu 800 pln !!!!! super .... wiec udzial wlasny 140 pln + wysylka jedna i druga 50 pln + ubezpieczenie 130 pln = 320 pln !!!! znow SUPER drugi ZONK ....
ale najgorsze wtym wszystkim to podejscie od pan ktore tam pracuja, traktuja klientow jak *****, ze one nie sa od sledzenia naprawy bo oni sa tylko firma ubezpieczeniowa !! tak ale w takim razie pilotowac sprawe od a do z moga zrobic ?? od kogo dostac fakture za naprawe , o udzial wlasny? spoznienia w naprawie , a jezeli sie pyta o spoznienie to tlumaczy ze kodeks daje im dodatkowe 14 dni na naprawe !!!
Dodane przez: polski
Pozostałe opinie The Warranty Group Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:
Zobacz również:
|
|
|