| 
        
                        | 
                    
    |  |   | 
                              Opinia nr 88712 
                    ubezpieczony / pad, za 800 pln. Zakup : mediaexpert, 
szkoda od wszystkich wypadkow.
Sprzet upadl mi na ziemie i pekla szyba ochronna. 
Po pierwsze trudno sie do nich dodzwonic, potem po stwierdzeniu ze mam prawo do ubezpieczenia, dowiaduje sie po 3 dniach ze kontaktuje sie ze mna serwis , i mam do niego wyslac sprzet ?? co ja mam wyslac na swoj wlasny koszt....  ach tak zle przeczytalem OWUL, i niestety moj pad nie przekaraczal 10 kg wiec musze wyslac na swoj wlasny koszt ..... SUPER !!  pierwszy zonk...
drugi zonk ze czekam 3 tygodnie i wciaz nic, dostaje mail od serwisu , nie od TWG, bo przeciez oni nie sa od tego, i mam potwierdzic udzial wlasny w naprawie !!! co ??   20 % koszt naprawy ?????  czyzby znow owul nie przeczytalem ???  no niestety TAK !!!!!   jak bylem sie poinformwac do serwisu samsung koszt naprawy 550 pln a tu nagle 750 pln ??  a koszt nowego sprzetu 800 pln !!!!! super .... wiec udzial wlasny 140 pln + wysylka jedna i druga 50 pln + ubezpieczenie 130 pln = 320 pln !!!! znow SUPER  drugi ZONK ....
ale najgorsze wtym wszystkim to podejscie od pan ktore tam pracuja, traktuja klientow jak *****, ze one nie sa od sledzenia naprawy bo oni sa tylko firma ubezpieczeniowa !!  tak ale w takim razie pilotowac sprawe od a do z moga zrobic ??   od kogo dostac  fakture za naprawe , o udzial wlasny? spoznienia w naprawie , a jezeli sie pyta o spoznienie to tlumaczy ze kodeks daje im dodatkowe 14 dni na naprawe !!!
                 
                       Dodane przez: polski
                 
 
 
 
   Pozostałe opinie The Warranty Group Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: 
 
   Zobacz również: |  
 
 |  |