| 
        
                        | 
                    
    |  |   | 
                              Opinia nr 131312 
                    Jak zdecydowane większość opiniodawców jestem głęboko zniesmaczony obsługą ubezpieczenia realizowaną przez tą firmę. Zgłosiłem do naprawy kuchnię mikrofalowa - to, że wróciła z serwisu brudna, z niedokręconymi śrubami zabezpieczającymi obudowę to jeszcze nie dramat. Otrzymałem pisemną decyzję ubezpieczyciela, że kwalifikują naprawy z ubezpieczenia bo kuchni były resztki jedzenia co świadczy o tym, iż urządzenie nie było właściwie konserwowane. Nie dziwiłbym się gdyby serwis stwierdził, że w kuchni było np. błoto ale odpryski z potraw w kuchni mikrofalowej chyba nie są jakimś niezwykłym zjawiskiem.Najbardziej rozśmieszyła mnie argumentacja ubezpieczyciela do zgłoszonej usterki- odpadł lakier na obudowie (nie było to uszkodzenie mechaniczne) i "eksperci" z tej firmy uznali, że to na skutek wilgoci. To jest jakaś paranoja! Wydaje się, że wytrącanie się pary nie jest jakimś niezwykłym zjawiskiem w czasie podgrzewania potraw ale może mnie się tylko wydaje. Oprócz tego musiałem zapłacić 56 zł za kuriera przy zwrocie urządzenia z serwisu. Wygląda na to, że ten ubezpieczyciel to zwykły naciągacz. Zresztą czytając opinie klientów na Wasz temat niczemu się nie dziwię
                 
                       Dodane przez: Niezadowolony
                 
 
 
 
   Inne opinie wystawione przez Niezadowolony: 
 
 
   Pozostałe opinie The Warranty Group Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: 
 
   Zobacz również: |  
 
 |  |