Wagas. Sp. z o.o. Warranty & General Aministration Systems
o mnie
zakres usług
moje opinie
moje ogłoszenia
O firmie
Promuj profil
Wagas. Sp. z o.o. Warranty & General Aministration Systems
Użytkownik nie udostępnił danych.
Moje specjalizacje
|
Kupno ubezpieczenia GAP to dla mnie oczywistość. Samochody szybko tracą na wartości, a ja nie chciałem zostać z długiem w razie wypadku. Teraz mam pewność, że w razie czego będę w stanie pokryć resztę zobowiązania finansowego. To świetne rozwiązanie dla osób, które biorą auto na kredyt lub leasing. |
|
|
|
Zdecydowałem się wykupić ubezpieczenie GAP, bo nie chciałem ryzykować dużej straty finansowej w przypadku szkody całkowitej. Samochód szybko traci na wartości, a dzięki temu ubezpieczeniu mogę być pewien, że w razie wypadku dostanę zwrot pełnej kwoty zakupu auta. To daje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. |
|
|
|
Zdecydowanie moge polecic, ubezpieczenie jest ok, warunki sa naprawde bardzo korzystne, wiec zal nie wykupic zwlaszcza, jesli ktoś ceni sobie dodatkowe zabezpieczenie |
|
|
|
Zakupilismy jakiś czas temu nowe auto i wlasnie zdecydowalismy sie na ubezpieczenie GAP, Doradca bardzo nam pomogł,wszystko wyjasnil, odpowiedzial na nurtujące pytania, także obsługa bardzo profesjonalna |
|
|
|
Ubezpieczenie wedlug mnie super, korzystne warianty, fajne warunki, a dodatkowo mozna liczyc na pomoc i wsparcie ze strony obsługi, doradztwo na najwyższym poziomie |
|
|
|
jak dla mnie mega sprawa, jestem osobą przezorną, więc takie dodatkowe ubezpieczenie u mnie jest czymś obowiązkowym :) nigdy nie wiadomo co sie stanie, a lepiej mimo wszystko spac spokojnie |
|
|
|
Zdecydowałam się wykupić sobie ubezpieczenie GAP, dzięki temu moge byc spokojniejsza, ze w razie jakiegoś pechowego zdarzenia moje auto nie straci na wartosci |
|
|
|
Swietna obsługa, potrafi doradzić jaki wariantu ubezpieczenia będzie najkorzystniejszy. Profesjonalne podejście do klienta, wszystko wyjaśnione i ogarnięte na tip top |
|
|
|
Kupiłem nowe auto i do tego oczywiście ubezpieczenie GAP, bez dwóch zdan niezbędne. Mam pewność, że nawet jak coś niespodziewanego się stanie, to auto nie straci na wartości |
|
|
|
Żenujące są te pozytywne opinie. Od razu widać, że nic nie mają wspólnego z rzeczywistością. Najpierw sprzedawcy w sklepie wprowadzają w błąd kupujących, że przedłużona gwarancja jest taka sama jak gwarancja fabryczna. Co jest wiarołomnym kłamstwem. A potem przy jakiejkolwiek naprawie na tej pseudo przedłużonej gwarancji jest odmowa i taka jest rzeczywistość. |
|
|
|
wykupilam dodatkowe ubezpieczenie na bardzo fajnych warunkach. Obsługa bardzo ogarnięta, widać , że kontakt z klientem nie jest im obcy, świetny poziom obsługi |
|
|
|
Ubezpieczenie to dobre rozwiązanie, jesli sie nic nie wydarzy, to okej, a jesli jednak, to warto byc dodatkowo zabezpieczonym . Moim zdaniem dobra opcja |
|
|
|
Ubezpieczenie GAP moim zdaniem to obowiązkowa opcja, bo nigdy nie wiemy co sie wydarzy,a dzieki temu mamy pewnosc,ze auto nam nie straci na wartosci |
|
|
|
Niedawno kupowalismy nowy sprzęt do domu, zdecydowalismy sie na ubezpieczenie sprzętu AGD bo to eliminuje obawy związane z ewentualnymi kosztami naprawy zepsutego lub uszkodzonego urządzenia |
|
|
|
My sie nie zastanawialismy, wykupilismy dodatkowe ubezpieczenie kosztów napraw- jest zarówno dla nowych, jak i używanych samochodów . polecam |
|
|
|
WAGAS S.A. Kupiłem żelazko marki Philips. Pan w Media Expert namówił mnie na ubezpieczenie w firmie WAGAS S.A. Po roku użytkowania żelasko spadło z deski do prasowania i się uszkodziło. Zgłosiłem w firmie WAGAS S.A. i...i reklamacja odrzucona. Pieniądze za ubezpieczenie wyrzucone w błoto. NIE POLECAM |
|
|
|
Zgadzam się z opiniami, że Wagas naciąga ludzi na ubezpieczenie wraz z Media Expert!!!!! Zawsze znajdą wymówkę na brak akceptacji reklamacji. Naciągacze i tyle. Trzeba na szerszą skalę to nagłośnić! |
|
|
|
witam, cyt. \"Wystąpił problem z wysłaniem twojej wiadomości. Spróbuj ponownie później.\" - to modna odpowiedź na stronie internetowej WAGAS. S.A., która pojawia się za każdym razem. Wysłane zgłoszenie szkody formą elektroniczną powoduje brak jakiegokolwiek potwierdzenia na skrzynkę e-mail, że takie zgłoszenie miało miejsce. Firma widmo - szkoda że sklepy z AGD biorą \"takiego\" kombinatora i psują sobie reputację. Ogólnie proponuję nie płacić dodatkowego ubezpieczenia - szkoda kasy. |
|
|
|
Bardzo dobry kontakt z obsługą. Wysoka jakość usług, wszystko jasno i konkretnie wytłumaczone, jestem pod wrazeniem . Profesjonalne podejście. |
|
|
|
Bez wahania zdecydowalem sie na ubezpieczenie pralki, nigdy nie wiadomo co sie przytrafi, więc lepiej być ubezpieczonym . Moim zdaniem warto skorzystać |
|
|
|
Nie polecam ! Kupilam laptop w mediaexpert który mi sie rozwalil w skutek przypadkowy .w umowie mam napisane wariant pełny ,który to obejmuje .Sam sprzedawcą w mediaespert powiedzial ze jak wykupie ten wariant firma odda mi pieniądze nawet gdy sprzęt rozwali się z mojej winy .Po zgłoszeniu dostałam odmowę na którą odpowiedziałam...po miesiącu wysłali mi kolejną odmowę. Oszuści i nic więcej! 1600 zł kosztowało mnie ubezpieczenie ,pieniądze wyrzucone w błoto! |
|
|
|
Firma naciaga na ubezpieczenia, a MEDIA EXPERT w tym pomaga. Na wskutek poparzenia upuściłam czajniczek. nieumyślne rozbicie i NNW. nie uznali |
|
|
|
Firma naprawdę okej. Obsługa ok. Można liczyć na wsparcie i profesjonalizm na każdym etapie. Ciesze się, że zdecydowałem się skorzystać z uslug |
|
|
|
Skradziono mi auto, szybko wyplacili pieniadze i kupiłem nowe. Zebrałem kilka dokumentow i tyle, Wszystko poszło sprawnie i bez zadnych komplikacji |
|
|
|
Naciągacze i oszuści. W Media expert zachwalają a w necie na temat wagas można wyczytać mnóstwo negatywnych opinii. Na szczęście w porę zrezygnowałem z tej polisy(650 zł) drogą nie chodzi.Oszuści nie polecam. |
|
|
|
Kilka dni temu w media expert do lodówki wcisneli mi tą polisę, ale czytając w necie opinie na temat wagas zrezygnowałem z tej polisy.Szczerze nie polecam. |
|
|
|
Skradziono mi auto, szybko wyplacili pieniadze i kupiłem nowe. Zebrałem kilka dokumentow i tyle. Naprawde bardzo profesjonalna i kompetentna obsluga |
|
|
|
Nie polecam .Wykupilam ubezpieczenie ,ktore zapewwnia mi naprawe sprzetu nawet z wlasnej przyczyny .Co sie okazuje nie przyznali mi ubezpieczenia ,gdzie sprzet zostal uszkodzony nie z mojej winy.Oszusci i nic wiecej. |
|
|
|
Nie bierzcie ubezpieczenia w tej firmie OSZUŚCI!!!Ja idę do sądu nie podaruje tej firmie .Wykupione ubezpieczenie od przypadków losowych i jòz drugi raz odmawiają a byłam u rzecznika praw konsumenta i będę walczyć. |
|
|
|
Jesli ktos zastanawia się nad tym ubezpieczeniem, to warto, w szczegolnosci jesli chodzi o GAP , zawsze to dodatkowe zabezpieczenie które może się przydać |
|
|
|
Zdecyedowałam się na wykupienie ubezpieczenia w tej firmie, to była bardzo dobra i trafiona decyzja. Na każdym etapie można liczyć na wsparcie obsługi. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Adam
|
525254 |
Aż się wzruszyłem z powodu tego zachwytu. Bardzo chętnie poznał bym tą szczęśliwą posiadaczkę tego ubezpieczenia. Może by mi poradziła jak to zrobić by być zadowolonym z tego ubezpieczenia. Bo ja mam jak najgorszą opinie o tej firmie i że to ubezpieczenie to jedna lipa. Naciąganie klientów, jedno oszustwo |
|
|
|
Obsługa na wysokim poziomie, można liczyć na wsparcie i pełen profesjonalizm. Warto się zdecydowac na ubezpieczenie tutaj. Bardzo wysoka jakość usług |
|
|
|
Oszuści i złodzieje! Po przyjeciu zgloszenia przestali odbierać telefon i nie przysyłają nikogo po zepsuty sprzęt. Wykupiłem dodatkowe ubezpieczenie mediaexpert ale teraz wiem ze to był błąd. |
|
|
|
OSZUŚCI, ZŁODZOEJE I NACIĄGACZE!!! Nigdy więcej nie wykupię w WAGAS ubezpieczenia. Dałem się naciągnąć na przedłużone ubezpieczenie, sprzęt zepsuł się rok przed jego końcem. Roszczenie nie zostało uznane. NIE POLECAM!!! |
|
|
|
Jestem bardzo zadowolona z wysokiej jakości świaczonych usług, bardzo dobry kontakt z klientem, nie mogę powiedzieć zlego słowa ;) Bardzo na plus |
|
|
|
Ja też byłem zadowolony do pierwszej naprawy i czar prysł. Jedno wielkie oszustwo z tą przedłużoną gwarancją. Wyrzucone pieniądze w błoto. Nigdy więcej ubezpieczenia w tej firmie. |
|
|
|
Kupując sprzet od razu wiedziałam, że będę chciała zadbac o przedłużoną gwarancję, wykupiłam i nie żałuje, bo to zawsze jakieś dodatkowe zabezpieczenie |
|
|
|
ubezpieczelam w wagas rower, takie dodatkowe zabezpieczenie uwazam, ze jest naprawde dobrą opcją. Nie ma co sie zastanawiac, trzeba brać ;)) |
|
|
|
Zdecydowałem sie na przedłużoną gwarancje zakupionego sprzętu i nie żałuję, bardzo przydatna opcja. Jesli ktoś rozważa- warto skorzystac! |
|
|
|
Nie polecam, brak dobrej relacji z klientem. Bez względu na krzywdę ludzka robią co im się podoba.
Nie polecam!
Beznadzieja!
Skandal nic więcej |
|
|
|
Kontakt bezproblemowo, bardzo mila i kompetentna obsługa!Jesli ktoś sie zastanawia czy warto? Z czystym sumieniem moge powiedziec, ze tak ;) |
|
|
|
Tragedia! Aby dodzwonić się - najpierw wypij melisę. Przez 20 min. słuchanie muzyczki i komunikatów. Potem bezduszna pani, z którą rozmawia się jak z robotem, nic poza wyuczonymi formułkami, które niczego nie wnoszą. Nie ma nawet pojęcia jak działa ich firma (płatności za polisę).
Żałosne. Nigdy więcej nie dam się namówić. |
|
|
|
Ja niestety również nie mam dobrego zdania na temat tej firmy. Po zgłoszeniu usterki przez ponad tydzień trwała korespondencja a zadawane pytania były co najmniej śmieszne, typu \"czy zmywarka nie spadła\". Potem zabrana do naprawy i przez prawie trzy tygodnie cisza, nawet Pan z punktu serwisowego telefonu nie odbierał. Kiedy wreszcie się dodzwoniłam to oznajmiono mi że powodem usterki jest korozja i czeka na decyzję firmy ubezpieczeniowej która po 35 daniach poinformowała, iż korozja jest wyłączona z polisy ubezpieczeniowej. Dzisiaj mija 40 dzień od zgłoszenia a zmywarki ( nie naprawionej) jeszcze nie ma. Także należy czytać umowę od A do Z przed podpisaniem a to trochę czasu zajmie. Mam nadzieję że nigdy więcej nie będę musiała korzystać z usług tych cwaniaków z Wagas. |
|
|
|
Widzę że nie jestem sama namówili mnie na tego ubezpieczyciela w media expert i miało pokryć wszystko jak się popsuje.odmowa jest bo to. Mojej winy oderwala się szczotka. Zostałam oszukana.moze ktoś pomóc mi jak się odwołać |
|
|
|
Oszuści! Nie polecam współpracy i namawiam również do omijania sklepów media expert, którzy to namawiają swoich klientów do zakupu nic nie wartej polisy. |
|
|
|
Prosze o kontakt osoby ktore sa Zainteresowane grupowym pozwem na email [email protected] ...................
................... |
|
|
|
***** i zlodzieje ale ja nie popuszczam stac mnie ide z tym do sadu nie pozwole bym została tak perfidnie oszukana zapamietacie moje nazwisko na zawsze |
|
|
|
WAGAS to bardzo nieuczciwa firma. Odmawia naprawy (wymiany) zepsutego sprzętu bez uzasadnienia.
Dodatkowo ekspedienci ze sklepu Media Expert namawiają do wykupienia ubezpieczenia właśnie w tej firmie, zapewniają, że firma odpowiada za wszystkie usterki pogwarancyjne. Gdybym wcześniej przeczytała opinie z tej strony, na pewno bym nie kupiła tej gwarancji. Ubezpieczenie w WAGAS to wyrzucone pieniądze |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Norbi
|
487625 |
Dołączam się do pozwu mój mail to s_ [email protected] mam problem z pralka której gwarancji nie uznali bo przysłali nie profesjonalnych ludzi |
|
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Marzena
|
487386 |
Szukam osob do wspólnego pozwu przeciwko firmie wagas prosze o kontakt jesli jestes. Zainteresowany razem wspolnymi silami mozemy cos zdzialac |
|
|
|
ta firma to jeden wielki oszust. nikomu nie wyplacaja odszkodowania. mimo wykupionego pelnego pakietu ubezpieczenia telewizora. odmowa wyplaty. NIE POLECAM BANDA OSZUSTOW |
|
|
|
Witam,
mam jak najgorsze doświadczenie z firmą Wagas. Firma w ogóle nie ma zamiaru naprawiać sprzętu w ramach polisy. Najpierw dzwoni serwisant i wypytuje przez telefon, potem dzwoni, że nie przyjedzie bo odmowa naprawy. Doskonale znają sztuczki jakie pytania zadać zgłaszającemu szkodę, żeby odmówić naprawy.Po 30 dniach przychodzi na piśmie decyzja odmowna. A sprzęt ponad miesiąc nie działa. Nie kupujcie przedłużonej gwarancji na sprzęt w firmie Wagas, bo i tak trzeba będzie naprawić usterkę za własne środki lub kupić nowy. W końcu zamówiłam naprawę - za dwa dni przyjechał fachowiec, sprawnie wymienił dwa łożyska w pralce i pierze jak dawniej - koszt 450 zł.Firma Wagas po prostu ukradła składkę za ubezpieczenie. Niestety, dochodzenie swoich praw jest trudne i czasochłonne i w ten sposób żerują na klientach. Nigdy więcej nie kupię dodatkowej gwarancji i każdemu odradzam. Panie prezesie udanego urlopu za wyłudzone pieniądze. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Adam
|
487063 |
Też zostałem oszukany przez tą firmę. Ale chciałem zwrócić uwagę na to, że sprzedawcy w dużych sieciach namawiają nas na ubezpieczenie w tej firmie. Ja wykupiłem to ubezpieczenie przy zakupie w MEDIA EXPERT i pewnie takie sieci doskonale zdają sobie sprawę że wsadzają swoich klientów na minę. Dlatego wyciągnijmy z tej nauczki wnioski. Ja już nigdy w MEDIA EXPERT nic nie kupię. |
|
|
Rekomendowani specjaliści
Ostatnio przeglądani
Specjaliści w regionie
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
|
|
|
|
|
|