Jurmar. Serwis AGD
o mnie
zakres usług
moje opinie
moje ogłoszenia
O firmie
Promuj profil
Użytkownik nie udostępnił danych.
Moje specjalizacje
|
Dziękuję bardzo za naprawę ekspresu KRUPS po naprawie śmiga jak nowy ,kawa znowu pyszna ,trochę się na czekałam , ale było warto .POLECAM NAPRAWY W TYM PUNKCIE ,MIŁA OBSŁUGA trochę długie terminy ,ale sympatyczna Pani informuje ,o tym .POLECAM |
|
|
|
SERDECZNIE POLECAM TEN PUNKT ,BARDZO SYMPATYCZNA OBSŁUGA ,TERMINY TROCHĘ DŁUGIE , ALE TAKIE CZASY , MIŁO I SYMPATYCZNIE MOŻNA CHWILĘ PONARZEKAĆ ,TROCHĘ CZEKAŁEM NA CZĘŚCI ,ALE NAPRAWA MOJEGO STAREGO EKSPRESU DElonghi OPŁACAŁA SIĘ DZIAŁA JAK NOWY |
|
|
|
BARDZO DŁUGIE TERMINY ,REKOMPENSATA W FORMIE MIŁEJ OBSŁUGI I SUPER NAPRAWY ,
POGRATULOWAĆ TAKIEJ PANI W PUNKCIE SERWISOWYM ,POMOCNA I DOKŁADNA ,PANOWIE RÓWNIEŻ NAPRAWILI MI STARĄ STACJE PARY SUPER ,DZIAŁA JAK NOWA |
|
|
|
SUPER SZYBKA NAPRAWA EKSPRESU DO KAWY KRUPS ,DZIAŁA JAK NOWY , BARDZO SYMPATYCZNA ,MIŁA PANI W OBSŁUDZE KLIENTA ,POLECAM WSZYSTKIM BARDZO DOBRZY FACHOWCY |
|
|
|
SUPER MIŁA OBSŁUGA , NAPRAWA STACJI PARY TEFAL OK JAK NOWA 12 M-CY GWARANCJI
ZA 1/3 CENY NOWEJ .PANOWIE ZNAJASIE NA SWOJEJ PRACY ,POLECAM WSZYSTKIM |
|
|
|
SUPER MIŁA OBSŁUGA , NAPRAWA STACJI PARY TEFAL OK JAK NOWA 12 M-CY GWARANCJI
ZA 1/3 CENY NOWEJ .PANOWIE ZNAJASIE NA SWOJEJ PRACY ,POLECAM WSZYSTKIM |
|
|
|
DŁUGIE TERMINY ,NAPRAWA SUPER EKSPRES JAK NOWY ,PANI W SERWISIE SUPER KOBIETA MOŻNA POŻARTOWAĆ UDZIELI DOBREJ RADY ,POLECAM ,TAKICH PUNKTÓW JUŻ W WARSZAWIE NIE MA GORĄCO POLECAM |
|
|
|
bardzo miła Pani przyjmująca sprzęty , bardzo pomocna , sprawdziła czy w odkurzaczu są wymienione filtry ,okazało się że nie po wyjęciu filtra wylotowego odkurzacz w rękach tej Pani zadziałał i jest ok ,zapytałem ile płacę usłyszałem ,nic cieszę się ,że mogłam pomóc .W DZISIEJSZYCH CZASACH JEST TO RZADKOŚCIĄ . Pani podziękowała z uśmiechem .Gratuluję szefostwu takiego pracownika . Polecam usługi tego serwisu |
|
|
|
naprawa parownicy tefal , miła osbługa ,ceny napraw przystępne ,trochę długie terminy naprawy ,ale za to solidnie .Polecam wszystkim naprawią wszystko |
|
|
|
POLECAM , BARDZO DOBRZY FACHOWCY ,TERMINY DŁUGIE BARDZO MIŁA OBSŁUGA
DZIĘKUJĘ ZA NAPRAWĘ ODKURZACZA ,działa super .W CAŁEJ WARSZAWIE NIE MA LEPSZYCH FACHOWCÓW |
|
|
|
polecam naprawa stacji pary TEFAL poradzili sobie z bardzo mocno przechodzonym sprzętem ,teraz działa jak nowa ,polecam obsługa bardzo profesjonalna ,ceny przystępne |
|
|
|
naprawa ekspresu do kawy super , dziękuję . Polecam wszystkim w Warszawie tylko oni potrafią naprawi prawie wszystko ,trochę długie terminy ,naprawa i obsługa super tak trzymać |
|
|
|
Czas naprawy masakrycznie długi. Dziwne że przy takich terminach ten zakład w dzisiejszych czasach jeszcze funkcjonuje. Dałem do naprawy odkurzacz Zelmer. Jak się okazało do poprawienia było połączenie przewodu. Odkurzacz był gotowy dopiero po 30 dniach!!! Nigdy więcej. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Łukasz
|
457465 |
W uzupełnieniu poprzedniego wpisu dodam jeszcze że po odbiorze odkurzacza silnik rzęzi i pracuje zupełnie inaczej niż przed \"poprawieniem kabla\". |
|
|
|
FATALNY SERWIS! Wszystkim odradzam. Terminy straszne, ceny - dramat.
Oddałam ekspres do kawy z zaworem barowym do wymiany. Po trzech tygodnia braku kontaktu z serwisu, zadzwoniłam z przypomnieniem. Następnego dnia przyszła wycena w której koszt stanowił 1/4 wartość ekspresu. Odmówiłam, następnego dnia odebrałam ubrudzony ekspres i zapłaciłam 50 zł za rozgrzebanie go. Zawiozłam do innego serwisu. Odezwali się następnego dnia z wycena tych samych prac plus wymiana wszystkich uszczelek, o polowe niższa. Odbiór ekspresu - za dwie godziny.przy okazji polecam bardzo ten drugi serwis: KAWA I NAPRAWA na ulży Powstańców śląskich w Warszawie. Tanio, rzetelnie, szybko i czysto. |
|
|
|
Masakryczne terminy realizacji - na pytanie ile czasu zajmie - do 14 dni (roboczych) - po miesiącu żadnej informacji, po wielu rozmowach i chęci odbioru towaru po kolejnym tygodniu sprzęt do odbioru. Tylko odkurzacz zmontowany na siłę i na zewnątrz wystawał przytrzaśnięty kabelek. |
|
|
|
Ekspres Krups -zlecenie wymiana uszczelki i czyszczenie. Czas naprawy 3 tygodnie. Koszt naprawy 420 zł w tym pozycja na fakturze regulacja młynka.
Po jednym dniu ekspres wraca do serwisu z inną usterką. Po 3 tygodniach przestaje działać przy pierwszym czyszczeniu automatycznym. Obsługa nie jest uprzejma, a wręcz opryskliwa. Sugeruję omijać firmę JURMAR i poszukać uczciwego fachowca. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: SERWIS JURMAR
|
394653 |
Klient stwierdził wymianę uszczelki i czyszczenie , zgodnie z życzeniem klienta wszystkie informacje dotyczące usterki zostały wpisane do zlecenia przyjęcia sprzętu do serwisu . klient był informowany o kosztach za sprawdzenie i diagnozę sprzętu oraz o wycenie przed naprawą . W momencie gdy klient życzy sobie naprawę dokonujemy naprawy zgodnie z życzenie klienta. Klient otrzymuje potwierdzenie naprawy z wyszczególnieniem co było naprawiane i co było wymieniane w danym sprzęcie , więc nie rozumiem informacji regulacja młynka , a o reszcie Pan zapomniał ? Niestety nie wykonujemy naprawy gratis . Odnośnie obsługi nie przypominam sobie żebym była nie uprzejma dla Pana ponieważ nie mam powodów być nie uprzejmą dla klientów , zawsze staram się pomóc, doradzić, udzielić informacji w zakresie moich kompetencji i możliwości.Wobec powyższego nie zgadzam się z Pana opinią , jeśli sprzęt nie działa zapraszam z reklamacja naprawy Pozdrawiam serdecznie SERWIS JURMAR |
|
|
|
Wysyłam ekspres automatyczny Krups EA do naprawy, skomplikowana maszyna, zawsze dostaję super działający, jak nowy.Moim zdaniem bardzo solidna firma. |
|
|
|
Zgroza to mało powiedziane expres kupiony w mm po 15 miesiącach szlak go trafił oddałem do sklepu na reklamację a oni do tej ****** warte firmy, ekspres oddałem czysty i kompletny a tu po prawie5 tyg. jest do odbioru patrzę i myślę co za ****** kocmoluch to naprawił tak brudnego ekspresu to ja nie widziałem mało tego to jeszcze zagubili moja dysze od ekspresu, oczywiście nie przyjąłem reklamacji i oddałem im z powrotem, pieprzona banda brudasow i matolow, najlepiej niech zmienia branże może na zamiatanie ulic tam być może nauczą się porządku |
|
|
|
Oddałam ekspres prawie 3 miesiące temu.Ekspertyza 20zł?Oddano go w przeciągu 10 dni,z przyklejonym pojemnikiem na wodę na plasterek?Okazało się,że osoba naprawiająca uszkodziła go podczas naprawy(może się uda i nie zauważą)Niestety zauważyliśmy.Ekspres wrócił do naprawy,powiedziano ,że skontaktują się z nami następnego dnia.Nikt nie zadzwonił.Ja dzwoniłam 3 razy,pojemnik jedzie z Francji.W internecie jest to kwestia 3 dni i 40 zł.Dzwoniłam do firmy Krups,która sprawuje piecze nad swoimi serwisami.Poprosiłam o pomoc w tej sprawie.Pojemnik dotarł,ale okazało się ,że to jednak inna część jest uszkodzona,miała nadejść na początku następnego tygodnia i ktoś miał się skontaktować(taką informację uzyskałam na infolinii firmy Krups)Oczywiście tydzień miną i nikt nie zadzwonił.Żenujący poziom obsługi pracowników serwisu.Z całego serca odradzam.Myślę ,że powinni stracić uprawnienia do naprawy urządzeń Krupsa (tym powinna zająć się firma, która odbierana jest w złym świetle),bo moim zdaniem taka sytuacja jest nie dopuszczalna .Najlepiej dla wszystkich by było aby "SPECJALIŚCI" z ul.Ken 98 zwineli swój mały pseudo serwis- grajdołek. |
|
|
|
Oddałam ekspres prawie 3 miesiące temu.Ekspertyza 20zł?Oddano go w przeciągu 10 dni,z przyklejonym pojemnikiem na wodę na plasterek?Okazało się,że osoba naprawiająca uszkodziła go podczas naprawy(może się uda i nie zauważą)Niestety zauważyliśmy.Ekspres wrócił do naprawy,powiedziano ,że skontaktują się z nami następnego dnia.Nikt nie zadzwonił.Ja dzwoniłam 3 razy,pojemnik jedzie z Francji.W internecie jest to kwestia 3 dni i 40 zł.Dzwoniłam do firmy Krups,która sprawuje piecze nad swoimi serwisami.Poprosiłam o pomoc w tej sprawie.Pojemnik dotarł,ale okazało się ,że to jednak inna część jest uszkodzona,miała nadejść na początku następnego tygodnia i ktoś miał się skontaktować(taką informację uzyskałam na infolinii firmy Krups)Oczywiście tydzień miną i nikt nie zadzwonił.Żenujący poziom obsługi pracowników serwisu.Z całego serca odradzam.Myślę ,że powinni stracić uprawnienia do naprawy urządzeń Krupsa (tym powinna zająć się firma, która odbierana jest w złym świetle),bo moim zdaniem taka sytuacja jest nie dopuszczalna .Najlepiej dla wszystkich by było aby "SPECJALIŚCI" z ul.Ken 98 zwineli swój mały pseudo serwis- grajdołek. |
|
|
|
Oddałam ekspres prawie 3 miesiące temu.Ekspertyza 20zł?Oddano go w przeciągu 10 dni,z przyklejonym pojemnikiem na wodę na plasterek?Okazało się,że osoba naprawiająca uszkodziła go podczas naprawy(może się uda i nie zauważą)Niestety zauważyliśmy.Ekspres wrócił do naprawy,powiedziano ,że skontaktują się z nami następnego dnia.Nikt nie zadzwonił.Ja dzwoniłam 3 razy,pojemnik jedzie z Francji.W internecie jest to kwestia 3 dni i 40 zł.Dzwoniłam do firmy Krups,która sprawuje piecze nad swoimi serwisami.Poprosiłam o pomoc w tej sprawie.Pojemnik dotarł,ale okazało się ,że to jednak inna część jest uszkodzona,miała nadejść na początku następnego tygodnia i ktoś miał się skontaktować(taką informację uzyskałam na infolinii firmy Krups)Oczywiście tydzień miną i nikt nie zadzwonił.Żenujący poziom obsługi pracowników serwisu.Z całego serca odradzam.Myślę ,że powinni stracić uprawnienia do naprawy urządzeń Krupsa (tym powinna zająć się firma, która odbierana jest w złym świetle),bo moim zdaniem taka sytuacja jest nie dopuszczalna .Najlepiej dla wszystkich by było aby "SPECJALIŚCI" z ul.Ken 98 zwineli swój mały pseudo serwis- grajdołek. |
|
|
|
Oddałam ekspres 17 dni temu.maksymalnie w ciągu 10 dni serwis miał się ze mną skontaktować i ustalić czy zgadzam si na cenę. Musiałam wpłacić zaliczkę 50 zł. Nikt nie by łaskaw zatelefonować. Po moim telefonie ktoś miał zadzwonić informując ci się dzieje z urządzeniem
. Czekam i czekam! Nie wiem jaka znowu powstała trudność w przekazaniu mi informacji. Oczywiście żadnego przepraszam się nie doczekałam. Firma gorsza niż z czasów "minionych". |
|
|
|
Półtora roku temu oddałem do naprawy grill kontaktowy (z 24 miesięczną gwarancją). Problem miałem z płytami z których odeszła farba od strony grzałek. Musiałem oczywiście zawieźć cały grill. Po ponad 3 tygodniach zwrócono mi grill z wymienionymi płytami (z odłamanym jednym uchwytem do zwijania przewodu oraz z brakującą jedną gumową stopką antypoślizgową. Uznałem to za rzecz "normalną" widząc jak obchodzono się z urządzeniami ( na zasadzie worka z ziemniakami). No, ale płyty były OK, a to moje ulubione urządzenie w kuchni. Z czasem okazało się jednak, że płyty, chociaż posiadają powłokę nieprzywierającą, to jednak gromadzą na sobie przypalone resztki, których w żaden sposób nie można było zmyć, nawet po namoczeniu w gorącej wodzie z płynem do mycia naczyń i szorowaniu szczoteczką nylonową przeznaczoną do takich powłok. Co gorsze widać na nich wyraźne ślady wytarcia powłoki. Zadzwoniłem do firmy Jurmar, gdzie powiedziano mi, że płyty mają gwarancję 24 miesiące od daty wymiany. No, ale nie mogłem znaleźć dokumentu, który otrzymałem prawie 2 lata wcześniej w postaci PAPIEROWEJ. Nie sądziłem, że będzie problem, miałem kopię kwitu upoważniającego do odebrania (akurat zrobiłem zdjęcie, ponieważ bez niego nie można później odebrać sprzętu z naprawy). No, ale w dzisiejszej dobie byłem pewny, że w firmie mają kopię dokumentu naprawy w komputerowej bazie danych. Skoro jest gwarancja na takie naprawy powinni mieć takie dane przez przynajmniej 24 miesiące, co wydaje się być logiczne. No, ale LOGIKA w tej firmie to raczej nie jest konieczna. Zadzwoniłem, wyjaśniłem sytuację i co mam, a czego nie (fakturę zakupu mam, ponieważ przysłano mi wersję ELEKTRONICZNĄ przy zakupie). Powiedziano mi, ,żeby z urządzeniem przyjechać, co uczyniłem z wątpliwą przyjemnością, bo dojazd i, co najgorsze, parkowanie w miejscu gdzie jest tragicznie wręcz, ale z odczuciem, że sprawa będzie załatwiona pozytywnie. Na miejscu "pan" wziął ode mnie kopie dokumentów, w 30 sekund sprawdził w swoim komputerze, po czym powiedział mi, że nic nie da się zrobić bez papierowej wersji kwitu wydania, ponieważ nie mają tego w swojej bazie danych! Szukał po numerze kwitu do odbioru i nazwisku, coś co mogłem podać przez telefon bez jazd, pakowań, itd.. No, ale skoro "pan" musi być na miejscu w pracy (gdzie mu płacą), to dlaczego klient nie może do niego przyjechać, prawda?! Takie podejście jak z najgorszego okresu PRL-u i pełny brak szacunku dla cennego czasu ludzkiego. Jedno jest pewne: Chociaż bardzo lubię małe AGD firmy Tefal to będę omijał ze względu na serwis (zresztą musiałem właśnie kupić nowy toster i z powodu serwisu nie kupiłem Tefala). Również Kenwood odpada (też Jurmar) jak i Moulinex. W dzisiejszych czasach rzetelny i przyjazny serwis jak równie ważny jak sam sprzęt i wszyscy wiemy o tym, prawda? Pozdrawiam. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Romuald
|
369026 |
Ja chodzę do lekarza pierwszego kontaktu raz na rok i ZAWSZE ma moje dokumenty nawet gdy zmieniam przychodnię! Co do okresu działania urządzenia, to dlatego, że niczego Pana firma nie naprawiała! Wymienione zostały płyty grzewcze, które były wadliwe, przy okazji w serwisie uszkodzono (ułamana) jedno ucho do nawijania kabla i zagubiono jedną wkładkę gumową nóżki (nauczony tym doświadczenie teraz robię dokładne zdjęcia odnoszonych do serwisów wszelkie przedmioty). Co do kontaktu z firmą Tefal oczywiście, że spróbuję, nikt mi o takiej możliwości nie wspominał (kolejny minus dla Państwa pracownika)! Widzę, że ciekawie jest wykonana ta strona, ponieważ moje odpowiedzi w dyskusji są pięciogwiazdkowe bez możliwości zmiany. Kolejny Polski wynalazek! Więcej więc nie warto dyskutować. |
|
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: JURMAR
|
368984 |
Ciężko porównać systematyczność wizyt w serwisie z wizytami pierwszego kontaktu - z całym szacunkiem dla Pana. Proszę uwierzyć że Nam również dużo łatwiej byłoby, gdyby system na którym pracujemy ( a który de facto nie jest naszą własnością) posiadałby opcję wysyłki Potwierdzeń Napraw - taką opcję Nasz system wewnętrzny posiada i klienci nie mają z tym problemu. Wspomina Pan o pozytywnych ocenach - Pana opinia również nie jest sprawiedliwa, ponieważ nie tyczy się wykonanej usługi - urządzenie 1,5 roku funkcjonowało bez problemu - a ocena serwisu dotyczy przedmiotu na który my nie mamy wpływu. Może zamiast bezpodstawnego oceniania serwisu, skontaktowałby się Pan bezpośrednio z infolinią Tefal i dowiedział się, czy jest możliwość zdobycia duplikatu Potwierdzenia Naprawy? Firma Tefal raczej nie będzie przeciwna,Pan nie byłby stratny a My nie bylibyśmy oczerniani za zagubienie Pana dokumentu. |
|
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Romuald
|
368962 |
To tak jakby każdy z nas np. idąc do lekarza pierwszego kontaktu musiał nosić ze sobą swoją dokumentację medyczną, która jest właśnie u nich. Poza tym dobrze, że możecie przy niepomocnych odpowiedziach wystawiać sobie 5 gwiazdek, bo byli byście na minusie! Ja jestem zdania, że przez okres trwania gwarancji na części/elementy wymienione dane powinny być u was w bazie danych lub powinny być wysyłane elektronicznie na e-mail. W obecnych czasach to norma. Inne firmy potrafią to czynić. Zresztą tu stratny jestem ja, więc moje zdanie na pewno nie będzie zgodne z Waszym. No, ale wystarczy spojrzeć na opinię i oceny innych klientów, My wszyscy nie mamy racji! |
|
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: JURMAR
|
368930 |
Witam,zgadzam sie z Panem że serwis ma być przyjazny, jednakże serwis nie jest odpowiedzialny za przetrzymywanie dokumentów należących do Klienta. Zgodnie z odgórnymi narzuconymi przez firmę SEB warunkami, reklamację naprawy gwarancyjnej możemy jedynie przyjąć na podstawie potwierdzenia naprawy - wydruk - który Pan otrzymał wraz z naprawionym sprzetem. Rozumiem Pana rozgoryczenie, jednakże o zagubieniu przez Pana dokumentu oraz jakości części zamiennych nie decyduje Serwis, a pracownik serwisu musi wykonywać swoje obowiązku zgodnie z narzuconymi przez Gwaranta warunkami. |
|
|
|
Serwis działa jak z lat PRL gdzie oddawałeś zepsuty, a dostawałeś uszkodzony inaczej. Na 5 razy 3 razy był jakiś problem. Szefostwo jest tak beszczelne, że gdybym rozmawiała twarzą w twarz zdzielił bym go w jape. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Serwis JURMAR
|
355968 |
Witam Panią. Poproszę o szczegóły. W związku z nadużyciem i przejawem agresji , zgodnie z regulaminem tego serwisu, jestem zmuszona zgłosić ten problem. Pozdrawiam |
|
|
|
Witam.Podczas rozmowy telefonicznej Kierownik wyjaśnił Pani Mężowi kwestię dołączonych pokrywek górnych-akcesorium bez którego urządzenie nie będzie działało,a których Państwo nie dostarczyli z urządzeniem. Stan urządzenia w jakim Państwo dostarczyli jest zaznaczone zarówno u Nas podczas rejestracji oraz na pokwitowaniu,które Mąż zaakceptował i otrzymał w zamian za zostawione urządzenie.Widnieje na Nim wpis, iż urządzenie posiada rysy i zabrudzenia na obudowie.Takowy wpis również widnieje na Piśmie zwrotnym(życzyli sobie Państwo odpowiedzi pisemnej).Treść o rysach,zabrudzeniach,braku akcesoriów,opisie usterki oraz modelu jest powieleniem treści z Państwa pokwitowania,tak więc nie jest to wymysł z Naszej strony ani wprowadzenie Państwa w błąd. Odwołując się do domniemanego "ataku" na Państwa: niestety, wszelkie zastrzeżenia o których Pani pisze, skierowała Pani do wszystkich możliwych instytucji, oprócz Nas,dlatego, na chwilę obecną jest to jedyny możliwy kontakt z Państwem, nad czym ubolewamy. Krytyka jest dla Nas jak najbardziej wskazana i przyjmujemy ją,ponieważ motywuje do działań w celu ulepszenia jakości oferowanych usług. Posiadając firmę, zapewne zdają Państwo sobie z tego sprawę. A forma przyjmowania negatywnych/pozytywnych opinii na tym forum,leży w gestii właściciela forum najlepsifachowcy - tak więc negatywna opinia w z tym związana powinna być skierowania do innego odbiorcy. Z naszej strony podejmiemy kroki próby kontaktu z Państwem i wyjaśnienia niejasności firma-klient. Z wyrazami szacunku. |
|
|
|
Szanowni państwo!
Niestety, nie mogę zaznaczyć, że opinia jest negatywna. Rozumiem, że to polityka firmy, by zniechęcić klientów do wyrażania swoich krytycznych uwag.
Mam nadzieję, że szczegółowa analiza mojego poprzedniego wpisu pozwoli państwu poprawić jakość usług.
Z wyrazami szacunku
J. Czajkowska |
|
|
|
Szanowni państwo!
W rozmowie telefonicznej poinformowano nas, że w końcu odnaleziono NASZ sprzęt (tj. sprzęt, który na zewnątrz był w idealnym stanie). Tylko dlatego zdecydowaliśmy się na naprawę, na którą czekaliśmy 5 LAT. Następnie otrzymaliśmy pisemną informację, że naprawiony sprzęt jest do odbioru, z adnotacją, że sprzęt jest porysowany i brudny. Oczywiście, że pamiętam swój mikser, nie był ani porysowany, ani brudny, ale nie wiem, co działo się z nim przez ostatnie 5 LAT.
Proszę mnie nie straszyć konsekwencjami prezentowania opinii o państwa usługach, ponieważ sami państwo proszą o opinie. Nie wiedziałam, że akceptują państwo tylko pozytywne opinii. Dobry fachowiec nie musi bać się krytyki.
Przeczytałam inne opinie na temat państwa usług i zauważyłam pewien powtarzający się schemat: celowe wprowadzanie klienta w błąd, niekompetencja, a w końcu nieuprzejme zachowanie obsługi. Nie jestem pierwszą osobą, która narzeka na jakość państwa usług. Reakcja jest zawsze taka sama: atak.
Pragnę zwrócić uwagę, że zaproponowaliśmy rozwiązanie sytuacji zgodne z obowiązującym prawem. Następnie zwróciliśmy się o pomoc w rozwiązaniu problemu do firmy Kenwood, która autoryzuje państwa usługi. Mam wrażenie, że zrobiliśmy wszystko, co można, by polubownie zakończyć spór.
Z wyrazami szacunku
J. Czajkowska
Szanowni państwo!
W rozmowie telefonicznej poinformowano nas, że w końcu odnaleziono NASZ sprzęt (tj. sprzęt, który na zewnątrz był w idealnym stanie). Tylko dlatego zdecydowaliśmy się na naprawę, na którą czekaliśmy 5 LAT. Następnie otrzymaliśmy pisemną informację, że naprawiony sprzęt jest do odbioru, z adnotacją, że sprzęt jest porysowany i brudny. Oczywiście, że pamiętam swój mikser, nie był ani porysowany, ani brudny, ale nie wiem, co działo się z nim przez ostatnie 5 LAT.
Proszę mnie nie straszyć konsekwencjami prezentowania opinii o państwa usługach, ponieważ sami państwo proszą o opinie. Nie wiedziałam, że akceptują państwo tylko pozytywne opinii. Dobry fachowiec nie musi bać się krytyki.
Przeczytałam inne opinie na temat państwa usług i zauważyłam pewien powtarzający się schemat: celowe wprowadzanie klienta w błąd, niekompetencja, a w końcu nieuprzejme zachowanie obsługi. Nie jestem pierwszą osobą, która narzeka na jakość państwa usług. Reakcja jest zawsze taka sama: atak.
Pragnę zwrócić uwagę, że zaproponowaliśmy rozwiązanie sytuacji zgodne z obowiązującym prawem. Następnie zwróciliśmy się o pomoc w rozwiązaniu problemu do firmy Kenwood, która autoryzuje państwa usługi. Mam wrażenie, że zrobiliśmy wszystko, co można, by polubownie zakończyć spór.
Z wyrazami szacunku
J. Czajkowska |
|
|
|
Szanowni państwo!
W rozmowie telefonicznej poinformowano nas, że w końcu odnaleziono NASZ sprzęt (tj. sprzęt, który na zewnątrz był w idealnym stanie). Tylko dlatego zdecydowaliśmy się na naprawę, na którą czekaliśmy 5 LAT. Następnie otrzymaliśmy pisemną informację, że naprawiony sprzęt jest do odbioru, z adnotacją, że sprzęt jest porysowany i brudny. Oczywiście, że pamiętam swój mikser, nie był ani porysowany, ani brudny, ale nie wiem, co działo się z nim przez ostatnie 5 LAT.
Proszę mnie nie straszyć konsekwencjami prezentowania opinii o państwa usługach, ponieważ sami państwo proszą o opinie. Nie wiedziałam, że akceptują państwo tylko pozytywne opinii. Dobry fachowiec nie musi bać się krytyki.
Przeczytałam inne opinie na temat państwa usług i zauważyłam pewien powtarzający się schemat: celowe wprowadzanie klienta w błąd, niekompetencja, a w końcu nieuprzejme zachowanie obsługi. Nie jestem pierwszą osobą, która narzeka na jakość państwa usług. Reakcja jest zawsze taka sama: atak.
Pragnę zwrócić uwagę, że zaproponowaliśmy rozwiązanie sytuacji zgodne z obowiązującym prawem. Następnie zwróciliśmy się o pomoc w rozwiązaniu problemu do firmy Kenwood, która autoryzuje państwa usługi. Mam wrażenie, że zrobiliśmy wszystko, co można, by polubownie zakończyć spór.
Z wyrazami szacunku
J. Czajkowska
Szanowni państwo!
W rozmowie telefonicznej poinformowano nas, że w końcu odnaleziono NASZ sprzęt (tj. sprzęt, który na zewnątrz był w idealnym stanie). Tylko dlatego zdecydowaliśmy się na naprawę, na którą czekaliśmy 5 LAT. Następnie otrzymaliśmy pisemną informację, że naprawiony sprzęt jest do odbioru, z adnotacją, że sprzęt jest porysowany i brudny. Oczywiście, że pamiętam swój mikser, nie był ani porysowany, ani brudny, ale nie wiem, co działo się z nim przez ostatnie 5 LAT.
Proszę mnie nie straszyć konsekwencjami prezentowania opinii o państwa usługach, ponieważ sami państwo proszą o opinie. Nie wiedziałam, że akceptują państwo tylko pozytywne opinii. Dobry fachowiec nie musi bać się krytyki.
Przeczytałam inne opinie na temat państwa usług i zauważyłam pewien powtarzający się schemat: celowe wprowadzanie klienta w błąd, niekompetencja, a w końcu nieuprzejme zachowanie obsługi. Nie jestem pierwszą osobą, która narzeka na jakość państwa usług. Reakcja jest zawsze taka sama: atak.
Pragnę zwrócić uwagę, że zaproponowaliśmy rozwiązanie sytuacji zgodne z obowiązującym prawem. Następnie zwróciliśmy się o pomoc w rozwiązaniu problemu do firmy Kenwood, która autoryzuje państwa usługi. Mam wrażenie, że zrobiliśmy wszystko, co można, by polubownie zakończyć spór.
Z wyrazami szacunku
J. Czajkowska |
|
|
|
Szanowni Państwo! Myślę, że mój przypadek nie jest odosobniony. Proszę sobie wyobrazić, że na zwrot sprzętu czekam JUŻ 5 LAT. Aktualnie serwis próbuje zmusić mnie (PO 5 LATACH) do odbioru sprzętu, który nie jest moją własnością (zadrapany i zabrudzony, z wyraźnymi śladami użytkowania części, do których nie mam "końcówek"). Mikser kosztował 2500 zł, a serwis nie może go odnaleźć. O braku kompetencji i ogłady nawet nie wspomnę. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Serwis Jurmar
|
352596 |
Witam.Proszę się zdecydować,z jakiego powodu nie chcą Państwo odebrać swojego sprzętu - pragnę przypomnieć że ostatnią rozmowę Pani Męża z Kierownikiem serwisu można odtworzyć - a nie oczerniać serwis we wszystkich miejscach. Państwa urządzenie jest do odbioru, naprawione, bo taką decyzję podjął Pani Mąż.Zastanawia Nas, jak może Pani ocenić obecny stan urządzenia, jeżeli nie widziała go Pani ponoć 5 lat ... Proszę pamiętać,że oczernianie Przedsiębiorstwa stanowi naruszanie dóbr osobistych... Państwa urządzenie oczekuje na odbiór przez Państwa o czym została Pani poinformowana. Życzę Miłego Dnia. |
|
|
|
Najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia. Na samym początku rozmowy agresywny atak na klienta i prowadzenie rozmowy w kierunku żeby się odpie.... bo oni obowiązującej gwarancji nie uznają. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Serwis
|
343300 |
Witam.
Szanowny kliencie proszę o zapoznanie się Warunkami gwarancji bądż kontakt z Infolinią firmy Krups, która może Panu potwierdzić naszą decyzję podyktowaną wytycznymi producenta.
Osoba rozmawiająca z Panem poleciła Panu złożenie reklamacji w sklepie.
Wtedy naprawa byłaby bezpłatna.
Proszę o skasowanie wpisu bądż sprostowanie.
Rozmowy w firmie są nagrywane, został Pan o tym poinformowany.
Jest to pomówienie i oszczerstwo-karalne. |
|
|
|
Witam Serdecznie,
do serwisu przy Ul. KEN 98 w warszawie oddałem odkurzacz Zelmera piorący, odkurzacz nie dawał znaków życia, przy okazji był uszkodzony zwijacz kabla ( niestety dzieci uszkodziły) sprzęt został naprawiony w ramach gwarancji, zostały wymienione wszystkie filtry, naprawiony zwijacz kabla, oraz coś w silniku, czas naprawy 4 dni robocze, co mnie Bardzo pozytywnie zaskoczyło, Na miejscu fachowa obsługa, oby więcej takich rzetelnych serwisów w warszawie, z czystym sumieniem będę polecał każdemu ten serwis, jako autoryzowany serwis Wielu marek w jednym miejscu. |
|
|
|
Oddałam sprzęt do naprawy, był to ekspres firmy de'longhi dzięki uprzejmości Pana Krzysztofa sprzęt był naprawiony 2 dni później, zależało mi bardzo na czasie, ponieważ tydzień później miała przyjęcie urodzinowe.
Serdecznie polecam serwis mieszczący się przy ul K E N 98
a przede wszystkim Bardzo miłego Pana Krzysztofa, który fachowo podszedł do tematu, i załatwił szybko sprawę, pomimo terminu gwarancyjnego do 14dni roboczych. |
|
|
|
Ten serwis to jakaś pomyłka!!! Reklamowałam expres ciśnieniowy de longhi,zakupiony w Auchan, który był całkowicie sprawny!!! Brakowało w nim jedynie dozownika ciepłej wody...Od 9.04. 2017 roku, podkreślam SPRAWNY ekspress nie został mi oddany, a deklarowano, że do 30.04.2017 roku będzie on już do odbioru w Auchan. Nie można się do serwisu dodzwonić, zarówno Auchan jak i ja- klient. Dzisiaj jakimś cudem trafiłam na "otwartą linię", ale Pan odłożył słuchawkę na bok, każąc mi czekać na połączenie, kilka minut " wisiałam" na linii i nikt się mną nie zainteresował, odłożyłam słuchawkę i dalej próbuje się dodzwonić, ale teraz cały czas jest "zajęte", bo SZ.P nie raczył odłożyć słuchawki!!! Ostrzegam wszystkich, nie korzystajcie z usług tego serwisu, przestrzegam al. Ken 98 lok U-32. |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: Magdalena Charkiewicz
|
341295 |
Nie wiem czemu nie moge usunąć mojego poprzedniego wpisu,w ktorym kierowalam sie zloscia i frustracja z powodu mojej nie zalatwionej o czasie sprawy.Pisze sprostowanie.dziwi mnie fakt, czemu z powodu malej dyszy, przez miesiac nie moglam korzystac z ekspresu. Otoz olazuje sie, ze nazbyt pochopnie ocalilam serwis Jurmar na Al.Ken,Po wizycie osobistej,okazalo sie ze odebrac telefon wsrod nawalu roboty jest ciezko,bo Pan byl sam.Po drugie okazalo sie, ze wina byla glownie po stronie marketu.Pan dwoil sie i troil, zeby zalatwic mi ta dysze no czas i sie udalo, gdyby nie profesjonalizm i chec pomocy pracownila Jurmar, do tej pory czekalabym na ekspress..Dziekuje za wszystko. Zwracam honor.Bede polecac ten serwis dalej. |
|
|
|
Naprawiali mi na KEN kawiarkę Krups - wymiana uszczelek miało trwać tydzien trwało miesiąc...prawie 300 pln ta usługa i po półroku uszczelki znów leją...radze omijac z daleka ten "autoryzowany seris" |
|
|
Dyskusja:
Opinia: |
Pozytywna
|
Autor: lusek
|
325505 |
Rozumiem, że masz potwierdzenie że cieknie z tych własnie uszczelek? Chyba przez pół roku byłeś zadowolony bo sie nie wypowiedziałes, żeby omijać ten serwis... Szkoda, że opinie nie są bardziej obiektywne. |
|
|
|
Firma zyskałaby bardzo dużo gdyby pracownik punktu przy KEN 98 przestał udawac królewicza i zaczął zachowywać się nieco bardziej przyjaźnie. Zachowuje się jak burak, a szkoda, bo potrafi być miły. |
|
|
|
Witam, jeżeli kłamstwem jest informacja że oczekujemy na części od producenta, na których dostawę nie mamy wpływu, przyjęcie warunkowe które zostało Panu jasno i treściwie wyjaśnione i które Pan zaakceptował to nie wydaje mi się sprawiedliwe ocenianie serwisu, tym bardziej że to części nie przyszły od producenta i co wyżej Pan zaznaczył - rozumie. Jako pracownik chciałam Panu pomóc, a w tym momencie dostałam reprymendę, która niestety na przyszłość nauczy mnie aby pomagać tylko i wyłącznie w określonym zakresie. Do zobaczenia :) |
|
|
|
Serwis rodem z najgorszych wspomnień o PRL'u! Ponad dwa miesiące czekałem na informację że sprzęt powierzony do naprawy nie będzie naprawiony z powodu braku części. Żeby była jasność, nie mam pretensji o to że sprzętu nie da się naprawić, chodzi o kłamstwa jakie są udzielane w trakcie przyjęcia sprzętu oraz podczas rozmów telefonicznych. Zapewniano mnie że dostanę diagnozę w ciągu 7 do 10 dni! Podczas kolejnych rozmów telefonicznych zwodzono mnie że że "już jutro oddzwonimy i podamy szczegóły dotyczące naprawy" i tak przez 70 dni!
POZIOM SZACUNKU DLA KLIENTA CIŚNIE NA USTA NAJGORSZE WULGARYZMY... |
|
|
|
Awaryjność sprzętu to nie wina serwisu! 95 % użytkowników sprzętu agd nie czyta instrukcji obsługi urządzeń... ale winne zawsze potrafią zwalić na kogoś innego |
|
|
|
Z tego co czytam to wypowiadacie się na temat awaryjności sprzętów - co jest winien serwis - nie wiem, ale zapewne od Was się dowiem :).Konkretni!! |
|
|
|
niemila obsluga, niemozna czegokolwiek sie dowiedziec ani co bylo zepsute ani co jest powodem, bardzo dlugi czas oczekiwania na naprawe i to i tak nie zostalo naprawione wszystko bo nie wszystkie czesci podlegaja naprawie. jak sie okazalo w innym serwisie nieprawda bo powinni wymienic w moim ekspresie wszystko co bylo popsute i to na gwarancji - tyle ze dowiedzialam sie tego juz jak gwarancja sie skonczyla bo naprawa w jurmarze trwala 4! tygodnie i termin minal |
|
|
|
Ten serwis jest tak beznadziejnie skonstruowany, że u góry pod rodzajem opinie są trzy do wyboru automatycznie zaznacza się pozytywna i jak ktoś nie zauważy, przeoczy albo np. jak ja 2 raz poprosi o zmianę kodu z obrazka bo nieczytelny to "niechcący" wystawia pozytywny komentarz choć opis jest negatywny. Panowie fachowcy tworzący ten serwis -funkcja do poprawienia. |
|
|
|
Oddałam do naprawy odkurzacz w oddziale na KEN, antypatyczny facet poinformował mnie że czas oczekiwania wyniesie 2 tygodnie. w Domu przeczytałam dokładnie potwierdzenie zlecenia na którym widniał termin 4 tygodni! Telefon albo nie odpowiada albo zajęty niezależnie od pory dnia, kontakt mailowy również pozostawiający wiele do życzenia(na wysłane 2 maile otrzymałam jednozdaniową odpowiedź na jednego). Polecam omijać z daleka, ja już na pewno nigdy więcej nie skorzystam. Jakość obsługi żenująca i tu już nawet nie chodzi tylko o czas wykonania usługi, bo gdyby kontakt z tą firmą przebiegał poprawnie i kulturalnie to człowiek by poczekał ale jak płacę za naprawę a firma mnie traktuje jak za czasów PRL to nie ma szans na normalną współpracę. |
|
|
|
Witam, miałem odpóścić ale jednak chcę ostrzec innych. Najgorszy serwis jaki znam - dotyczy Grochowskiej i Kruczkowskiego. Zero wiedzy i profesjonalizmu. Kto im dał autoryzację !!! Możliwe że przez ten serwis nie kupię nigdy sprzętu KRUPS. Nie potwafią nawet złożyć sprzętu po "naprawie" Jestem przerażony ponieważ muszę oddać inny sprzęt do sprawdzenia i znowu trafiam na ten syficzny serwis. Ostrzegam i pozdrawiam. |
|
|
|
Nie rozumiem jak moźna tyle czasu czekać na naprawe sprzetu. Nie dość że oddają po 4 tygodniach to jeszcze zepsuty!! I ponownie nakłaniaja do oddania !! To jest skandal |
|
|
|
Zdecydowanie odradzam usługi tej firmy. Nie widziałem tak bardzo nie kompetecyjnych ludzi jak oni. Nie robią na czas, żadaja bardzo duźych sum pieniędzy. !! |
|
|
|
szczerze nie polecam tej firmy. Bardzo długo czekałem na naprawe sprzetu, a jak juz było to nadal coś nie chodziło, było zepsute. Lepiej kupic nowe niz oddac do tego serwisu |
|
|
|
Ostrzegam wszystkich przed oddziałem tej firmy na Ursynowie, Al.KEN. Firma od pół roku stara się naprawić mój sprzęt i już 2 razy oddała mi zepsuty twierdząc że jest naprawiony. Aktualnie przetrzymują ekspres już od półtora miesiąca i nie mam na tą chwilę możliwości jego odzyskania. Punkt nie odbiera telefonów i nie odpisuje na maile. Pracownik jest chamski i nie kompetentny dodatkowo całą ewidencję przyjęć prowadzi w zeszycie w kratkę (!) i wpisuje wszystko ręcznie długopisem i odkreśla linijką. Żadnych słów wytłumaczenia zaistniałej sytuacji - po prostu sprzętu nie ma a gdy będzie to wyślę do Pana smsa. Jakość usług poniżej krytyki, podejście do Klienta jak za PRL. Jak tylko odzyskam urządzenie nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. |
|
|
|
Ostrzegam wszystkich przed oddziałem tej firmy na Ursynowie, Al.KEN. Firma od pół roku stara się naprawić mój sprzęt i już 2 razy oddała mi zepsuty twierdząc że jest naprawiony. Aktualnie przetrzymują ekspres już od półtora miesiąca i nie mam na tą chwilę możliwości jego odzyskania. Punkt nie odbiera telefonów i nie odpisuje na maile. Pracownik jest chamski i nie kompetentny dodatkowo całą ewidencję przyjęć prowadzi w zeszycie w kratkę (!) i wpisuje wszystko ręcznie długopisem i odkreśla linijką. Żadnych słów wytłumaczenia zaistniałej sytuacji - po prostu sprzętu nie ma a gdy będzie to wyślę do Pana smsa. Jakość usług poniżej krytyki, podejście do Klienta jak za PRL. Jak tylko odzyskam urządzenie nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. |
|
|
|
Ja mam bardzo dobre wrażenia jeśli chodzi o serwis przy ul. Młynarskiej. Korzystam z niego od roku 1998r., oddaje urządzenia różnych marek Philips , Krups, Rowenta, zawsze są naprawione, a gdy mam problem i potrzebuję porady przez tel zawsze jest ona udzielona konkretnie, szczególnie mam problem z odkamienianiem ekspresu, kiedy, co wlać? ile itd. Pani odbierająca telefon i jest miła.
Fakt czasami jest sie ciężko tam dodzwonić, ale od jakiegoś czasu przysyłają informacje smse na tel, o naprawie sprzętu. |
|
|
|
tak, znam ten serwis bo jest on od dawna na ul. Młynarskiej. Niestety tak jak moja poprzedniczka, jestem jego częstym bywalcem, ponieważ mój ekspres zawodzi na całej linii. Myślałam, ze jak kupie dobrej marki ekspres, to będzie mi służył długie lata. Ale niestety zawiodłam się... ponieważ sprzęt się cały czas psuje. Jeszcze jedna wizyta w serwisie i mam nadzieje, ze wymienią mi na nowy hehe :) W każdym razie Pan i Pani, troją się i dwoją by zadowolić klienta, i chyba nigdy nie widziałam tak energicznych osób, pomimo to ze niektórzy ludzie obrzucają ich błotem. Niestety ale byłam ostatnio świadkiem takiej sceny... gdy Wielki adwokat (przynajmniej tak mówił o sobie) straszył, że jak w przeciągu 2 dni nie dostanie sprzętu z powrotem, to opisze wszystko w gazecie. Szkoda, gadać, szkoda mi się zrobiło tych ludzi, ponieważ tłumaczyli temu Panu w czym rzecz że ta cześć tak szybko nie przyjdzie od producenta i że muszą poczekać, niestety ten Pan cały czas swoje i w ogóle nie słuchał tego co mówią pracownicy serwisu! W końcu trzasnął drzwiami i wyszedł. Byłam w szoku! |
|
|
Rekomendowani specjaliści
Ostatnio przeglądani
Specjaliści w regionie
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny -1) 0/0/1
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
Ocena:
0
(wartość oceny 0) 0/0/0
|
|
|
|
|
|
|
|
|